برگزاری یادواره 246 شهید عملیات حاج عمران شهرستان دلفان

یادواره 246 شهید عملیات حاج عمرانشهرستان دلفان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۷۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام حقیان امام جمعه دورود در یادواره 246 شهید عملیات حاج عمرانشهرستان دلفان گفت: اگر چه در هشت سال دفاع مقدس هزینه های سنگینی را پرداخت کردیم؛ اما مهمترین دستاورد این جنگ نابرابر تقویت روحیه خودباوری بود.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه خودباوری در دفاع مقدس محصول رشادت وغیرت جوانان این مرزو بوم بوده است، افزود: امروز در سایه خودباوری باتمام توان در برابر استکبار مقاومت می کنیم.

امام جمعه دورود گفت: در دوران دقاع مقدس کشورمان با کمترین تجهیزات در مقابل دشمن بعثی که مورد حمایت قدرت های بزرگ دنیا بود ایستاد و جوانان این مرز و بوم با تقدیم جان خود اجازه ندادند یک وجب از خاک این سرزمین به دست دشمن بیفتد.

امام جمعه دورود افزود: تا دیروز یک ایران اسلامی وجود داشت اما اکنون بحرین، یمن، سوریه، وعراق در برابر استکبار ایستادگی می کنند.

حقیان با بیان اینکه اگر دیروز راه مقابله در برابر دشمن جهاد اصغر یعنی حضور در جبهه ها بود امروز راهکار این ایستادگی نیازمند جهاد اکبر است.

وی از اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی-ایرانی به عنوان مصادیق جهاد اکبر نام برد و افزود: امیدواریم همه مردم و مسئولین با توجه به ابعاد مختلف جهاد اکبر با روحیه استقامت توطئه های استکبار جهانی را یعنی تلاش برای تجریه جهان اسلام را نقش بر آب کنند.
لازم به ذکر است؛ در این مراسم از خانواده های معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار