امام جمعه خرم آباد گفت: گروههای تکفیری در منطقه تامین کننده امنیت اسرائیل هستند.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۶۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، ، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر با اشاره به سالروز اعلام موجودیت ننگین رژیم غاصب اسرائیل و اشغال فلسطین که به عنوان روز نکبت نامگذاری شده است؛ گفت: اسرائیل چند پایگاه خود را برای آموزش گروههای تکفیری اختصاص داده است؛ شکی نیست که گروههای تکفیری که در عراق و سوریه می جنگند امنیت اسرائل را تامین می کنند و با این حال اسرائیل با وجود این گروهها در امنیت کامل به سر می برد و این جای نگرانی و هشدار است.

وی افزود: همه بحران ها و گرفتاری های منطقه به وسیله رژیم غاصب اسرائیل به وجود آمده است؛ از این رو راه علاج رهایی منطقه از این بحران ها نابوی رژیم غاصب اسرائیل است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز جوان و همچنین روز ملی جمعیت، گفت: جوان و جمعیت دو سرمایه هر کشوری در راستای تامین امنیت، حفظ استقلال و پیشرفت و توسعه محسوب می شوند.

میرعمادی بیان کرد: جوانان با کار و تلاش موجب پیشرفت کشور ها می شوند و جمعیت موجب تامین امنیت می شود؛ اما با این حال بعد از انقلاب و در سالهای اخیر شاهد کاهش تولید نسل و همچنین پیش رفتن جمعیت به سمت پیری هستیم.

وی بالا رفتن میانگین سن جتمعه را خطری امنیتی، سیاسی و اقتصادی دانست و تصریح کرد: برای افزایش جمعیت باید باید اجرای سیاست های کلی که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده اند در اولویت مسئولان قرار بگیرند و زمینه برای تحقق آنها فراهم شود.

امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مسئولان باید زمینه اجرای سیاست های کلی جمعیت که توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده اند را فراهم کنند، تصریح کرد: جوانان باید به فرزند آوری روی آورند؛ چرا که تک فرزندی، دو و سه فرزندی پاسخگوی آینده کشور نیست.

میرعمادی ادامه اد: به فرموده رهبر معظم انقلاب فرزند آوری یک مجاهدت بزرگ است؛ ازاین رو همه باید دغدغه تولید نسل را داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئله افزایش جمعیت از مسائل حساس و حیاتی جامعه است؛ چرا که امروز جمعیت مخالفین زیاد شده است ولی جمعیت شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) رو به کاهش است.


ارسال نظرات