امام جمعه ریگان:

آقای رئیس‌جمهور کمی انصاف!/ با این دیپلماسی بدهکار آمریکا هم شدیم

امام جمعه ریگان خطاب به رئیس‌جمهور گفت: شما در استان و نمایندگان شما در شهرستان‌ها ناجوانمردانه تمام مشکلات و کوتاهی‌ها را به سر دولت قبل کوبیده و رفتید و اگر کمی انصاف به خرج می‌دادید و صورت مسأله را پاک نمی‌کردید، بهتر بود.
کد خبر: ۸۶۷۵۷۸۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: امروز جوانان ما در اخلاق و رفتار و رشادت و شجاعت حضرت علی‌اکبر (ع) را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه باید دستگاه‌های اجرایی کشور نیز جوانان را باور کنند و به آنها اعتماد داشته باشند، افزود: جوانان سرمایه‌های این نظام هستند.

رنجبرماهانی به روز جمعیت اشاره و عنوان کرد: امروز جامعه ما رو به‌پیری است و این هشداری جدی برای خانواده‌ها است و آنها باید از تک‌فرزندی اجتناب کنند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: ایشان فرمودند، «در اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون‌زا امنیت نقش مهمی دارد» و یکی از دغدغه‌هایی که مقام معظم رهبری داشتند و مسئولان شهرستان آن را باید مدنظر داشته باشند تلفات رانندگی و جاده‌ای است.

امام جمعه ریگان گفت: امنیت اخلاقی موضوعات مختلفی از جمله موادمخدر، شرارت‌ها، خرید و فروش مشروبات الکلی و آنچه که موجب تهدید جانی و جسمی جامعه می‌شود را شامل می‌شود که باید با آن مبارزه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امنیت صوتی هم شامل امنیت اخلاقی می‌شود که نیروی انتظامی در شهرستان ریگان در این زمینه اهتمامی جدی داشته باشد و با توجه به اینکه مراسم عروسی تا پاسی از شب مشکلات صوتی در شهر به وجود می‌آورد باید برخورد شود.

رنجبرماهانی در ادامه به سفر رئیس جمهور به استان اشاره و عنوان داشت: در سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان مشکلات ریگان مطرح شد که کمبود آب آشامیدنی سالم در روستاهای شهرستان، کمبود ماشین آتش‌نشانی، کمبود آمبولانس و مدارس غیراستاندارد از جمله آن است.

وی گفت: جاده ریگان - جاسک در این سفر کلنگ‌زنی شد و امیدواریم در سالی که به نام اقتصادمقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده، مسئولان به قول و وعده‌های خود عمل کنند.

امام جمعه ریگان خطاب به رئیس جمهور افزود: شما در استان و نمایندگان شما در شهرستان‌ها ناجوانمردانه تمام مشکلات و کوتاهی‌ها را به سر دولت قبل کوبیده و رفتید و اگر کمی انصاف به خرج می‌دادید و به جای حل مسأله، صورت مسأله را پاک نمی‌کردید، بهتر بود.

رنجبرماهانی تصریح کرد: در دولت قبل نقاط ضعفی وجود داشته همه ما قبول داریم اما نقاط قوطی هم داشته و از انصاف به‌دور است تمام مشکلات را به گردن دولت قبل بیندازید و هر کجا به بن‌بست رسیدید، بگویید مشکل از دولت قبل است.

وی عنوان کرد: آمریکا بیش از 2 میلیارد پول بلوکه شده ایران و مقداری را هم به بهانه 11 سپتامبر بالا کشید که اینها دیپلماسی خارجی ضعیف است و اگر دیپلماسی ما اینگونه عمل کند ما تا پایان کار دولت، بدهکار آمریکا هم می‌شویم.

امام جمعه ریگان بیان داشت: اکنون مسئولان ما اعتراض کنند به آل‌سعود که حاجیان ما به مکه بروند و اگر ما در سال گذشته مقتدرانه عمل می‌کردیم کار به اینجا کشیده نمی‌شد.

وی با بیان اینکه مسئولان صادقانه با مردم سخن بگویند، افزود: مقام معظم رهبری در مذاکرات و برجام تمام مذاکرات را تایید کردند اما در جزئیات فرمودند، شما پا روی خطوط قرمز گذاشتید و اینها خسارت محض هستند که امیدواریم دولت فکری به حال معیشت و اشتغال مردم داشته باشد.

ارسال نظرات