امام جمعه بهاباد:

فضای مجازی در حال تبدیل به سمی مهلک برای جوانان ایران است‌ /جوانان سرمایه اصلی انقلابی

امام جمعه بهاباد با اشاره به روز جوان جوانان را سرمایه اصلی انقلاب خواند و توجه ویژه مسئولان را به این قشربرای رفع مشکلات آنان را خواستارشد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۰۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، امام جمعه بهاباد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:درطول دوران دفاع مقدس این جوانان بودند که برای دفاع از کشوروانقلاب و اسلام جانانه درمقابل دشمنان ایستادند ومردانه جنگیدند وپیروز شدند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی بدست دشمن باقی بماند.

حجت الاسلام دهقانی به سالروز لغوامتیاز تنباکواز سوی میرزاحسن شیرازی اشاره کرد و گفت :آن عالم فرزانه ای که با نوک مدادش جلوی مسمومیت جامعه خصوصا جوانان راگرفت وبا آن فتوای تاریخی مانع از مصرف تنباکوودخانیات درایران شد.

امام جمعه بهاباد همچنین به دیدارفرماندهان نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب اشاره وضمن تقدیر و تشکراز تلاش های نیروی انتظامی دربرقراری نظم و امنیت در جامعه افزود:نیازامروز جامعه و هرروزمان به مسئله امنیت است وآرامشی که امروز درجامعه حاکم است به برکت دلاوران نیروی انتظامی است .

امام جمعه بهاباد به مسائل شهرستان هم اشاره داشت و گفت:نمی شود با وجود شهرستان شدن مرکز معاینه فنی خودرو درشهرستان وجود نداشته باشد و خودروها بدلیل نداشتن معاینه فنی جریمه شوند.

حجت الاسلام دهقانی به 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اشاره کرد و افزود: دشمنان به بهانه آزادی با ایجاد کردن فضاهای مجازی و به وجود آوردن شبکه‌های اینترنتی و ماهواره‌ای قصد دارند سم فضای مجازی در اختیار جوانان ما قرار دهند و این جوانان را مسموم کنند.

وی تصریح کرد: اگر امروز دیگر سلاح‌های جنگی کارائی ندارد و دشمن به وسیله فضاهای مسموم مجازی جوانان را هدف گرفته، وظیفه مسئولین و پدر و مادر و تمام آحاد جامعه است تا جوانان را از این مسیرها نجات دهند و نگذارند به دام این فضاهای مخرب بیفتند.

امام جمعه بهاباد به 11 شعبان میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) اشاره کرد و افزود: حضرت علی اکبر(ع) جوان رشید امام حسین(ع) بود که توانست در سن جوانی غرائض و هواهای نفسانی را مهار کند و برای آن جهت دهی قرار دهد.

دهقانی با اشاره به اینکه در کشور ما روز ولادت آن حضرت را روز جوان نام‌گذاری کرده‌اند، گفت: باید به جوانان توجه شود زیرا جوانان کانون اصلی جامعه و به قول امام راحل امید امام و انقلاب هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار