امام جمعه موقت اردکان با اشاره به عدم همکاری عربستان برای اعزام زائران ایرانی به مناسک حج تمتع گفت: امیدواریم روزی فریضه الهی حج بدون حضور رژیم منفور آل سعود برگزار شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۰۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی پور امام جمعه موقت اردکان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از برگزار کنندگان مراسمات مختلف در این ایام تشکر و قدردانی کرد.

وی با گلایه از ایجاد ترافیک در زمان توزیع شربت و شیرینی در ایام جشن از مردم خواست که از سد معبر و ایجاد مزاحمت برای دیگران خودداری کنند.

امام جمعه موقت اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عدم همکاری عربستان برای اعزام حجاج ایرانی به مناسک حج گفت : رفتار ناجوانمردانه و کینه توزانه سعودی ها راه را بر حجاج ما بست و مانع از حضور حجاج ایرانی در مراسم حج تمتع امسال شد.

وی افزود: عدم همکاری رژیم وابسته آل سعود نشان داد که آنها در حقیقت خائن الحرمین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور گفت : جمهوری اسلامی ایران برای مناسک حج دغدغه هایی مانند تضمین امنیت حجاج را دارد که فاجعه منا تکرار نشود و این آل سعود است که از صبوری و نجابت مردم عزیز و دولت ایران سوء استفاده کرد .

وی تصریح کرد : نگاه صددرصد سیاسی آل سعود به حج، وابستگی به آمریکا و عدم مدیریت حج موجب وقوع فجایع انسانی در مکه و منا شده است .

امام جمعه موقت اردکان اظهار امیدواری کرد روزی فرا برسد که این فریضه الهی بدون حضور رژیم منفور آل سعود برگزار شود.

وی در ادامه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان گفت : جوانان ما باید از آن حضرت الگوبرداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی پور افزود: دشمن با ترفندهای مختلف قصد دارد جوانان ما را فلج کرده و نظام خانواده ما را نابود کند.

امام جمعه موقت اردکان با اشاره به سالروز اشغال سرزمین اسلامی فلسطین توسط صهیونیسم جهانی و اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی بر وحدت مسلمانان در برابر توطئه های دشمن در غصب سرزمین های اسلامی تأکید کرد.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن روز ملی جمعیت گفت : نتایج نظریه فرزند کمتر زندگی بهتر اکنون در جامعه ما مشاهده می شود و می بینیم خانواده هایی که فرزندان بیشتری دارند در آرامش بیشتری زندگی می کنند .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی پور اظهار داشت : دشمن به دنبال این است که کشور ما دارای مردمی سست و تنبل باشد تا بتواند نقشه های خود را عملی کند.

توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه ، بیان نکات تفسیری آیاتی از قرآن و تأکید بر لزوم تلاوت و تدبر در قرآن کریم از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت اردکان در خطبه اول به آنها پرداخت.

ارسال نظرات