خبرهای داغ:

چهارمین مرحله انتخابات مجمع هلال احمر هندیجان برگزار شد

رییس اداره جمعیت هلال احمر هندیجان گفت:انتخابات شورای اجرایی و بازرسی داوطلبان هلال احمر هر ۴سال یکبار در تمام سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۱۲
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

به گزار ش خبرنگار بسیج در هندیجان ،صبح روز جمعه چهارمین  مرحله  انتخابات مجمع شورا ی اجرایی و بازرسی داوطلبان جمعیت هلال احمر هندیجان با حضور ۱۵نفر  رای دهنده  داوطلبان  از اعضای گردان عملیاتی امام رضا ع  هندیجان و ۲۰۱ داوطلب   از داوطلبان ، امدادگران ، جوانان خواهر وبرادر  روستایی و شهری ،نماینده فرمانداری ،نماینده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان هرمز لرکی  و رییس اداره هلال احمر هندیجان در سالن اجتماعات هلال احمر هندیجان برگزار شد.
عاشور قنواتی در حاشیه انتخابات اظهار کرد:در این انتخابات ۷نفر کاندید اجرایی و ۳نفر کاندید بازرسی ثبت نام نمودند که ۲۰۱نفر از جمعیت هلال احمر هندیجان که در سامانه این  جمعیت ثبت شده بودند با عودت از این تعداد پای صندوق اخذ رای حاضر و ۴نفر اجرایی و یک نفر بازرس را انتخاب نمودند.
وی افزود:در این دوره از اهالی  ۹روستای که عضو داوطلبان هلال احمر هندیجان بودند  دعوت به رأی گیری شده بود.
 وبابیان اهداف برگزاری انتخابات مجمع شورای اجرایی و بازرسی داوطلبان در هندیجان گفت:از اهداف مهم و تأثیر گذار مشارکت در تصمیمات کلان  جامعه با رییش شعبه هلال احمر و پیش برد فعالیت های بشر دوستانه و کمک رسانی به نیازمندان ،بیماران و محرومان است.
 قنواتی رییش اداره جمعیت هلال احمر هندیجان عنوان کرد:در هفته گرامیداشت هلال احمر  برنامه های متنوعی شامل اعزام یک مرحله کاروان سلامت در ۳روستا شهرستان ،غبار روبی مزار شهدا و تجلیل از عوامل اجرایی  امداد ونجات و داوطلبان در طرح نوروزی بوده است.
وی با اشاره به مشارکت  اعضای مجمع اجرایی و بازرسی در هندیجان بیان کرد:این مجمع از افراد تحصیل کرده سطح بالای علمی تشکیل شده که در برنامه خیرین  شهرستان با این جمعیت مشارکت های فعالی دارند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها