اولین فراخوان گردان بیت المقدس حوزه امام صادق (علیه السلام ) منطقه غرب شهرکرد در سال 95 برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۲۶
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده گردان بیت المقدس غرب شهرکرد، با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار، بسیج را لشگر مخلص خدا دانست که برای پاسداری از ارزش های والای انقلاب اسلامی و مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آمادگی کامل به سرمی برد.

علیرضا قاسم پور افزود: بسیجیان سربازان ولایت و عاشقان ایثار و شهادت هستند که در مکتب سرخ اباعبدالله الحسین علیه السلام درس از خودگذشتگی را به خوبی آموخته اند.

وی، تأکید کرد: بسیجیان گردان بیت المقدس منطقه غرب شهرکرد با آمادگی کامل و حضور حداکثری در این طرح فراخوان برای حضور در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی در هر زمان و مکانی اعلام آمادگی کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام صادق علیه السلام غرب شهرکرد نیز در گفتگو با خبرنگار ما، ارتقای سطح آمادگی بسیجیان برای مقابله با هرنوع تهدیدی در شرایط مورد نیاز دانست.

سروان پاسدار جلال ریاحی افزود: گردان بیت المقدس حوزه مقاومت امام صادق علیه السلام متشکل از بسیجیان پایگاه های تابعه این حوزه در شرایط بسیار خوب آمادگی به سرمی برند و این طرح فراخوان برای سازماندهی و ابلاغ برنامه های سال جدید و افزایش روحیه نشاط و تعالی بین بسیجیان برگزار شده است.

گفتنی است: کلاسهای مختلف فرهنگی، بصیرتی، رزمی در مدت یک روز طرح فراخوان بسیجیان گردان بیت المقدس منطقه غرب شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات