امام جمعه اصلاندوز:

اختلال شبکه های دیجیتال در اصلاندوز مایه تاسف است

امام جمعه اصلاندوز قطع شدن و یا اختلال در دریافت شبکه های دیجیتال در این شهر را مایه تاسف دانست.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۵۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با انتقاد از اختلال شبکه های دیجیتال در اصلاندوز گفت:چند وقتی است که شبکه‌های تلویزیون دیجیتال اصلاندوز دچار اختلال شده است و در این خصوص شهروندان اعتراض‌های زیادی نسبت به این موضوع داشتند.
 
 
 
وی قطع شدن و یا اختلال در دریافت شبکه های دیجیتال در این شهر را مایه تاسف دانست و گفت:با اعلام خبر راه اندازی فرستنده های شبکه های دیجیتال شاهد موج شادی و شعف در بین مردم و مسوولان شهر بودیم و امید می رفت با دریافت این شبکه ها، از موج رو به گسترش استفاده از شبکه های کشور آذربایجان و خانمان برانداز ماهواره ای کاسته شود اما اختلال و قطعی در دریافت این شبکه ها امیدها را به یاس تبدیل کرد.
 
 
 
امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز ملی موزه و میراث فرهنگی اظهار کرد: همه مسئولان در قبال آثار و بناهای تاریخی مسئولیت دارند و باید پاسدار آنها باشند.
 
 
 
وی افزود:شهر مرزی اصلاندوز مغان از شهرهای تاریخی کشور بوده که نیاز است مسئولان میراث فرهنگی توجه جدی به این منطقه داشته باشد.
 
 
 
خطیب جمعه اصلاندوز با اشاره به فراموشی تپه تاریخی نادرشاه افشار از سوی مسئولان مربوط افزود:تپه باستانی نادری را می‌توان با ورود میراث فرهنگی و تملک آن بهسازی و با خارج کردن از محوطه نظامی به یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی و طبیعی منطقه تبدیل کرد تا هر ساله علاقه‌مندان بسیاری را از اطراف و اکناف به خود جلب کند.
 
 
 
حجت الاسلام اسدزاده به دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی کشور با رهبر معظم انقلاب  اشاره کرد و گفت:نیروی انتظامی یکی از نیروهای خدوم در کشور و یکی از نهادهای قانونی کشور است.
 
 
 
وی با بیان اینکه امنیت موضوع و اولویت درجه یک کشور است افزود:مسئولان نیروی انتظامی باید نظارت کامل و جدی بر سلامت فکر و عمل و اخلاق کارکنان و تامین امنیت اجتماعی و اخلاقی داشته باشند.
 
 
 
امام جمعه اصلاندوز لازمه سلامت نیروی انتظامی را وجود نظارت دقیق و همه جانبه و دائمی دانست و گفت:وظیفه مهم نیروی انتظامی در مبحث امنیت از مهم ترین مسایل همه جوامع بشری و همه حکومت هاست.
 
 
 
وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان افزود: دشمن، جوانان ایران اسلامی را مورد هجمه قرار داده و با دسیسه شیطانی تلاش می کند آنان را از ایمان، فرهنگ ایثار و شهادت و علم دور نگه دارد.
 
 
 
حجت الاسلام اسدزاده در ادامه افزود:اقتصاد مقاومتی که امروز از طرف رهبر انقلاب اسلامی مطرح شده است، موجب اعتماد به نفس می‌شود و سرنوشت کشور در دست مردم قرار می‌گیرد.
 
 
 
خطیب نماز جمعه اصلاندوز با بیان اینکه در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی افزود: همه باید در راستای تحقق این مهم تلاش کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار