اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با «بسیج»:

دیدار فائزه هاشمی با یک بهایی مصداق جریان انحرافی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس خاطرنشان کرد: همیشه این گونه بوده است که فرزندان یک خانواده از والدین درس می گیرند.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۵۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به دیدار فائزه هاشمی با یکی از اعضای ارشد فرقه ضاله بهائیت، گفت: همیشه این گونه بوده است که فرزندان یک خانواده از والدین درس می گیرند.

وی افزود: آقای هاشمی که خودش را سردمدار انقلاب می داند خوب نگاه کند که چه فرزندانی تربیت کرده است؛ فائزه هاشمی هب ملاقات کسی می رود که یک بهایی مجرم بوده و مساله امنیتی داشته و برای آن حکم جاری شده است.

کوثری خاطرنشان کرد: جالب این جا است که خانواده هاشمی ادعا می کنند که می خواهند همه کاره انقلاب باشند اما باید بدانند که تا زمانی که امت حزب الله نفس می کشد هرگز اجازه نخواهد داد که این گونه افراد قدمی در جهت برانداختن نظام بردارند و امت حزب الله تودهنی محکمی به امثال فائزه هاشمی خواهد زد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از اشکال جریان انحرافی این گونه رفتارهای خانواده هاشمی است؛ دیدار فائزه هاشمی با یک از اعضای ارشد بهائیت نمونه ای از انحراف است و این افراد سر در آخور صهیونیسم و آمریکا کرده اند.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۱:۳۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خدا به نظام ودینمان رحم کنه با این فرزندان ناخلف آقای هاشمی
آخرین اخبار