امام جمعه ابرکوه:

دولتمردان در برخورد با رژیم سعودی همسنگر باشند/سبک زندگی دینی، خشت زیرین سلامت خانواده و جامعه

حجت الاسلام حسینی: دولت باید در مواضع خود در قبال حکام خونخوار سعودی همسنگر ملت باشد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۵۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، اظهار کرد: هیچ بخشی بدون امنیت در کشور موفق نخواهد بود و پیشرفتی ندارد.

حسینی افزود: علاوه بر امنیت جانی و مالی، امنیت اخلاقی؛ از شاخصه های مهم امنیت در کشور ما است و حفظ نوامیس مسلمین بر همه واجب می باشد. ملت نیز از طرح اجرائی امنیت اخلاقی پلیس در کشور قاطعانه حمایت می کنند. نیروی انتظامی باید به مردم تفهیم کند که بدحجاب مخل امنیت اخلاقی جامعه و مشروب خوار و قمه کش قانون شکن و هنجار شکن هستند، که نمی توان هنجارشکنان را با قربان و صدقه به راه بر گرداند.

خطیب جمعه ابرکوه بیان کرد: صدرنشینان مصدر خدمت انگیزه خدمت را گم نکنند. منتخبان ملت در مجلس دهم بازی های سیاسی، طیفی و جناحی را در مجلس بی رنگ کنند. مجلس عصاره ملت و خانه ملت است و هویت ملت با انقلاب و آرمان جهان شمولش عجین است نه با باندبازی.

وی گفت: در دیداری با آقای صباغیان منتخب مردم در مجلس به وی تأکید کرده است؛ که شما باید وامدار مردم و امین ملت در حفظ انقلاب، تابع وصایای امام(ره) و شهدا و فرامین مقام معظم رهبری باشید و اگر بخواهید با گرایش به جناح چپ و راست عمل کنید و وامدار گروهی خاص باشید، موفق نخواهید بود. چرا که مجلس دهم باید مجلس خدمت باشد.

حسینی با نزدیک شدن به یکشنبه 26 اردیبهشت یوم النّکبه؛ که سالروز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس در سال 1327 می باشد، عنوان کرد: حکام دروغگوی عرب که تا دیروز ژست کاذب ضد اسرائیلی بخود می گرفتند، با پیروزی انقلاب اسلامی وقتی موجودیت اسرائیل را در خطر دیدند، تغییر موضع دادند و دست دوستی در دست اسرائیل گذاردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: دولت باید در مواضع خود در قبال حکام خونخوار سعودی همسنگر ملت باشد. ملت ما برای حکام بی لیاقت و بی کفایت ریاض که دستشان تا بخون شیعیان در شرق عربستان، جهان اسلام و ملت یمن آغشته است و کمترین قابلیتی را در اداره حرمین شریفین ندارند، پشیزی ارزش قائل نیست.

حسینی ادامه داد: دولت و ملت ایران در قبال کار شکنی های این حکومت در برابر حجاج، ولو به ترک موقت حج باشد به نوکران امریکا باج نخواهد داد و تودهنی به این یاوه سرایان بی ارزش خواهد زد.

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانان درصد بالائی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و سرنوشت آینده نظام را به دست خواهند گرفت. لذا باید در زندگی با معیارهای ارزشی اُنس بگیرند و قابلیت ها را برای مسئولیت های فردای خود بدست آورند، تا بتوانند جامعه دینی را محقق سازند.

حسینی با توجه به پنجشنبه 30 اردیبهشت روز ملی جمعیت ابراز کرد: نظریه اصلی اندیشمندان و سیاستگذاران جامعه شناس این است که تواناترین ملت ها آنها هستند، که خانواده درآنان قویترین بنیان را داشته باشد. بنابراین تمام نهادها وسازمان های اجتماعی باید تلاششان را بر تحکیم و تقویت نظام خانواده قرار دهند.


امام جمعه شهرستان اضافه کرد: زیرا جمعیت را خانواده ها تشکیل می دهند و خانواده ای که سلامت معنوی داشته باشد، جامعه سالم را می سازد.


وی خاطر نشان کرد: موضوع سبک زندگی دینی که مقام معظم رهبری بر آن پافشاری می کنند، خشت زیرین سلامت خانواده و جامعه است. در اردیبهشت سال 93 ایشان بر لزوم برنامه ریزی جامع برای رشد جمعیت تأکید کردند. در این خصوص لازم است نسبت به ایجاد تسهیلات در امر ازدواج جوانان برنامه ریزی مسئولانه تر صورت گیرد و تلاش شود تا جمعیت روستانشین حفظ و تکثیر شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار