خبرهای داغ:
امام‌ جمعه لارستان گفت: عملکرد سپاه در انجام کارهای بسیار با بودجه‌ای اندکی، دشمنان را وادار به اعتراف درباره قدرت این نهاد کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۶۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۸

حجت‌الاسلام‌ مختار موسوی د لار با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با استناد به روایتی از رسول اکرم (ص)، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل با کمترین هزینه بزرگ‌ترین کارها را انجام داده که خدمات این نهاد به‌نظام اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی با اشاره به رشادت‌های نیروهای مسلح در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: این رزمندگان و جان‌برکفان در آن جنگ ناجوانمردانه حماسه‌ای آفریدند که تمام محاسبات دشمنان اشتباه از آب درآمد و همگان را به حیرت درآورد.

امام‌ جمعه لارستان با بیان گوشه‌ای از اقدامات فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور، تصریح کرد: شهادت جمع کثیری از پاسداران در مناطق مرزی کشور و جهاد فی‌سبیل‌الله در کشورهای اسلامی ازجمله کارهای دفاع از کیان ایران اسلامی است.

موسوی با اشاره به دستاوردهای سپاه پاسداران در زمینه اقتصادی، خاطرنشان کرد: احداث و تکمیل پالایشگاه‌های بزرگ در عسلویه با استفاده از نیروهای بومی، با هزینه‌ای کمتر و در رقابت با شرکت‌های بزرگ خارجی تنها بخشی از فعالیت‌های این نهاد برای استقلال و خودکفایی کشور است.

وی با اشاره به مصاحبه اخیر وندی شرمن عضو پیشین تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای آمریکا در مورد سپاه مبنی بر اینکه سپاه با بودجه‌ای اندک کارهای بسیاری انجام داده است، افزود: عملکرد سپاه به‌گونه‌ای بوده که دشمنان را وادار به اعتراف درباره قدرت این نهاد کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان بخشی از بیانات مقام معظم رهبری درباره سپاه با این مضمون که سپاه پاسداران نهاد بسیار ارزشمند، دارای شأن معنوی، انقلابی و فرزند انقلاب است و به گردن این انقلاب حق دارد، گفت: این افتخارات با حمایت‌های مردم به‌دست ‌آمده و به پشتوانه‌های مردمی این موفقیت‌ها برای سپاه پاسداران ادامه می‌یابد.

امام‌ جمعه لارستان با تسلیت به مناسبت شهادت چند تن از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خان طومان سوریه و شهادت سردار ناظری، ادامه داد: شهدا زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خوردند.

وی با گرامیداشت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، تصریح کرد: زبان و بیان انسان از وصف ایثارگری‌های جانبازان در راه اسلام و دفاع از انقلاب و کیان مردم قاصر است.

موسوی با تبریک میلاد حضرت علی‌اکبر (ع)، خطاب به جوانان، گفت: الگوی همگی ما باید حضرت علی‌اکبر (ع) باشد.

امام‌ جمعه لارستان با هشدار به‌ مسؤولان در مورد سیر صعودی پیری جمعیت در ایران، یادآور شد: جمعیت یکی از مؤلفه‌های قدرت هر جامعه است و باید با برنامه‌ریزی و فرهنگ‌سازی آفت و آسیب‌های داشتن فرزند کم از جامعه ایران برچیده شود.

وی با بیان اینکه بنا به گفته مراجع، در اسلام محدودیتی برای داشتن فرزند وجود ندارد، افزود: مراجع تأکید دارند والدین باید بر اساس توانایی خود برای تربیت صحیح فرزندان طبق موازین اسلامی به فرزندآوری مبادرت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها