خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: طرح توسعه حرم امامزاده سید تاج‌الدین غریب با نظر مساعد شهرداری منطقه هشت شیراز به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۸۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی امشب در حاشیه جشن گل‌آرایی حرم امامزاده سید تاج‌الدین غریب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اماکن موجود در طرح منتقل و پارکینگ در حال ساخت حوالی حرم نیز به آن ملحق خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: حتی یک ریال از نذورات امامزاده‌ها نیز در جای دیگر به مصرف نمی‌رسد.

موسوی تصریح کرد: تمام نذورات اهدایی مردم به امام‌زادگان صرف بازسازی، توسعه، امور فرهنگی و عمرانی و حقوق خدام بقاع متبرکه آنان می‌شود.

امام‌جمعه موقت شیراز نیز در سخنانی با اشاره به تاریخچه این بقعه گفت: نسب امامزاده سید تاج‌الدین مشهور به سید تاج‌الدین غریب به حضرت ابوالفضل‌العباس می‌رسد.

حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی افزود: در این حرم شریف مرقد امامزاده سید محمد که با سند محکمی نوه امام حسن مجتبی(ع) است، نیز قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر امامزادگان موجود در شیراز دارای شجره‌نامه هستند.

به گزارش فارس، در این آئین پس از اجرای مولودی، از خدام حرم امامزاده سید تاج‌الدین غریب و جمعی از جانبازان شیراز تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها