خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با تأکید بر پیشرفت علمی گفت: دانشگاهی می‌تواند تمدن‌ساز باشد که الزامات تمدن‌سازی را در خود داشته باشد و یکی از الزامات آن، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۸۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۱

اسماعیل قزل‌سفلی  با بیان اینکه تداوم انقلاب اسلامی در گرو تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است اظهار داشت: از میان انقلاب‌های دنیا، تنها انقلاب اسلامی ایران تبدیل به انقلابی کامل شده است.

وی، ایدئولوژی، رهبری، توده‌های مردم و عناصر سازمان‌ده را از مؤلفه‌های به وجود آمدن و استمرار یک انقلاب برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی با گذر از مسائل و مشکلات مختلف به وضعیت فعلی رسیده است و ضعیف شدن عناصر تراز انقلاب اسلامی می‌تواند تهدیدی برای انقلاب باشد ازاین‌رو باید از این مسئله جلوگیری کرد.

قزل‌سفلی با بیان اینکه امام راحل با نگاه راهبردی در دوم آذر سال 67 فرمان تشکیل بسیج دانشجو و طلبه را دادند، اضافه کرد: در آن زمان تعویض صحنه نبرد از سخت به نرم نیز در حال رخ دادن بود و امروز به تدبیر آن رهبر فرزانه بیشتر پی می‌بریم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تسخیر مراکز علمی و دانشگاهی است و در صورت موفقیت در این زمینه ضربه سختی بر پیکر انقلاب وارد می‌کند ادامه داد: بسیج دانشجویی مأموریت دارد تا در راستای تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی گام بردارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تأکید بر انسان‌سازی و تربیت نیروی متعهد و متخصص برای ادامه استمرار و استکمال انقلاب اسلامی گفت: بسیج دانشجویی در کنار تشکل‌های دیگر و با حمایت مسئولان دانشگاهی می‌تواند در این مسیر گام‌های مؤثری بردارد.

قزل‌سفلی بابیان اینکه بسیج دانشجویی در دانشگاه رقیب تشکلی نبوده و هرکس دل در گرو نظام داشته باشد بسیجی است ادامه داد: هنر بسیج دانشجویی این بوده که چتری برای سلیقه‌های فکری و سیاسی در دانشگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه تعامل و ارتباطات مؤثر در دانشگاه‌ها حرف اول را می‌زند و بدون تعامل، پیشرفتی حاصل نمی‌شود تصریح کرد: دانشجویان بسیجی، مشکلات، نارسایی‌ها و پیشرفت‌های دانشگاه‌ها را مشکلات، نارسایی‌ها و پیشرفت‌های خود بدانند و کمک به دانشگاه را یک تکلیف فرض کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از بسیج دانشجویی به‌عنوان بازوی فکری، عملی و عملیاتی دانشگاه‌ها نام برد و بیان داشت: هرکسی که دلش برای نظام می‌سوزد وظیفه‌ داریم به آن کمک کنیم اما خط قرمز ما فتنه است.

قزل‌سفلی یکی از رسالت‌ها و وظایف بسیج دانشجویی را کمک به حل چالش‌های اساسی نظام عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از کارهای بسیج دانشجویی برای تحقق شعار سال، رصد وضعیت موجود در حوزه اقتصاد، مطالبه‌گری از مسئولان، گفتمان‌سازی و آموزش در این عرصه است.

وی از اجرای طرح هفته‌های اقدام و عمل در دانشگاه‌های استان فارس خبر داد و تصریح کرد: دانشگاهی می‌تواند تمدن‌ساز باشد که الزامات تمدن‌سازی را در خود داشته باشد و یکی از الزامات آن، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با تأکید بر وحدت و همدلی، به چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: برای مقابله با این چالش‌ها نیاز به بصیرت و مجاهدت است و مجاهدت بدون بصیرت موجب گم کردن راه می‌شود.

قزل‌سفلی با تأکید بر پیشرفت علمی بیان کرد: آمریکا از قدرت علم و ایمان جوانان ایران اسلامی می‌ترسد.

در این نشست روسای دانشگاه‌های شهرستان لارستان به بیان نظرات خود در راستای چگونگی حرکت در مسیر انقلاب و حل مشکلات دانشگاه‌ها پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها