خبرهای داغ:
در شیراز نیز مراسم جشن روز جانباز با حضور جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس در محوطه باز مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۹۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱
به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، جشن گرامیداشت روز جانباز در نقاط مختلف فارس برگزار شد.
در شیراز نیز مراسم جشن روز جانباز با حضور جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس در محوطه باز مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار برگزار شد.
یکی از نکات جالب مراسم امسال، برگزاری این برنامه در زیر بارش باران بود و بارش رحمت الهی موجب شادی شرکت‌کنندگان و ایجاد شور و نشاطی وصف‌ناپذیر در میان ایثارگران و خانواده‌هایشان شد.
رجبعلی راهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم با اشاره به خاطرات حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این آب و خاک در دوران دفاع مقدس گفت: این جانبازی و ایثارگری تنها با ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند متعال، امدادها و کمک‌های الهی و قدرت و شجاعت شهدا و ایثارگران ما حاصل شد.
وی همچنین تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران در زندگی، حضرت ابولفضل‌العباس(ع) را الگو و سرمشق خود قرار داده و با تأسی از غیرت و شجاعت این بزرگوار در میدان‌های نبرد حق علیه باطل شرکت کرده و حماسه‌ای عظیم خلق کردند.
راهی‌ همچنین اظهار کرد: جانبازان در دوران دفاع مقدس برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، اسلام و ارزش‌های اسلامی از با ارزش‌ترین چیز یعنی سلامت خود گذشتند تا امروز ما در سایه امنیت، آرامش و استقلال زندگی کنیم و خانواده‌های جانبازان نیز با صبر و استقامت خود حماسه‌ای بزرگ آفریدند و ما همیشه مدیون این بزرگواری جانبازان و خانواده‌های بزرگوارشان هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها