خبرهای داغ:

2000 جانباز در مراسم تکریم روز جانباز گردهم آمدند

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس از برگزاری جشن بزرگ روز جانباز با حضور ۲ هزار جانباز سرفراز در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۸۹۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
سیدعلی محمدی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور اجتماعی فارس گفت: به‌مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز گرامیداشت جانباز، مراسم جشن و سرور در نقاط مختلف استان فارس برگزارشد .
وی افزود: در شیراز نیز جشن بزرگ روز جانباز با حضور ۲ هزار جانباز سرافراز و خانواده‌های معظم آن‌ها در مجتمع فرهنگی ـ ورزشی جنت برگزار خواهد شد.
محمدی عنوان کرد: تجلیل و تکریم از مقام شامخ جانبازان و خانواده‌های آن‌ها، اجرای مولودی‌خوانی توسط مداحان اهل بیت(ع) و برنامه‌های شاد و مفرح از برنامه‌های این مراسم است.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس هدف از اجرای این مراسم را تکریم و تجلیل از ایثارگری و فداکاری جانبازان و ایجاد فضایی مفرح، شاداب و با نشاط برای آن‌ها و خانواده‌شان ذکر کرد.
وی با بیان اینکه جانبازان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سال‌های پس از آن در میادین دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود در میدان نبرد با دشمنان وارد شده و بخشی از سلامت جسمی خود را از دست داده‌اند، گفت: آن‌ها از همه چیز گذشتند تا کشور و ملت عزیز ما امروزه در سایه امنیت، استقلال و آزادی از گزند دشمنان در امان باشد.
محمدی همچنین افزود: ما نیز در برابر این همه گذشت و فداکاری وظیفه داریم تا از مقام این بزرگواران تجلیل و تکریم به عمل آورده و همواره ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار