تکیه و چشم دوختن به کمک از سوی دشمنان راه نجات در اقتصاد کشور را به دنبال ندارد و مسئولین دولت توجه به داخل را فراموش نکنند.
کد خبر: ۸۶۷۵۹۰۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال گفت: ما تمام توانمندی را در کشور همچون علم، سرمایه و همه چیز در داخل داریم و باید توجه به داخل از سوی مسئولین دولت و مجلس انجام گیرد و همانطور که حضرت آقا هم تاکید کردند چندسال چشم دوختن به کشورهای خارجی و بیگانگان چه حاصلی داشته که اکنون نیز بعضی ها تکیه به دشمن چندین ساله را نجات از اقتصاد می دانند که این فرض از سوی بعضی ها غلط است.

امام جمعه خلخال با اشاره به مشکلات شهر خلخال گفت: به خاطر یک شایعه بی اساس مشکل یک خیابان چندین سال است که طول کشیده و میراث فرهنگی استان همچنان با بی توجهی این موضوع را نظاره می کند.

رشتبری گفت: اگر قلعه یا میراثی باارزش در منطقه وجوددارد برای مردم هم مشخص شود چرا این همه سرگردانی وبلاتکلیفی از سوی مسئولین استان در حوزه میراث فرهنگی برای مردم خلخال ایجاد شده است.

رشتبری با اشاره به مبارک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) گفت: مسئولین دولتی و مجلس در حل مشکلات جوانان ناتوان هستند و هیج کاری از سوی مجلس ودولت در حوزه اشتغال و مسکن انجام نشده است.

رشتبری با اشاره به زیاده خواهی دشمنان در موضوع تحریم ها گفت: دشمنان ایران اسلامی همیشه در فکر رسیدن به اهداف و مطامع خود هستند و این بار بحث برجام حل نشده باز به فکر مذاکره دوباره درموضوع موشک های ایران هستند.

رشتبری افزود: توان موشکی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره نبوده و دشمنان از همین توان موشکی هراس عجیبی دارند.

امام جمعه خلخال گفت: هر روز بحث جدیدی از سوی امریکا و متحدان منطقه ای اش مطرح می شود یک روز حقوق بشر، یک روز مسائل نظامی کشورمان و توان موشکی که باید مسئولین دولتی و سیاست خارجی با درک حساسیت کشورمان در مقابل هجمه ایستادگی کنندو عقب نشینی ننمایند.

امام جمعه خلخال فجایع صورت گرفته در زمان قاجاریه در ایران را اسف بار توصیف وگفت: به طوری در این زمان قراردادهایی در خارج شدن سرمایه های ملی از کشور بسته شده که دولت های خارجی آن زمان خود اعتراف کرده اند که حکام ایران ، کشور ایران را به مفت می فروشند.

وی قیام های بی نظیر مردمی از شهرهای تبریز ، اصفهان ، تهران، خراسان با رهبریت مراجعی همچون آیت الله مجتهد تبریزی، آیتالله محمد تقی بجنوردی، ایت الله شهیدی، ایت الله نجفی و ایت اللا بشارتی در اصفهان و آیت الله میزا حسن آشتیانی، و آیت الله کاشانی در دفاع از کشور پرتکرار خواند و گفت: در همان زمان بالاخره میرزای شیرازی مرجع تقلید جهان از شهر سامرا فتوایی عظیم در موضوع تحریم تنباکو صادر کرد که طومار استکبار را در سلسله قاجاریه در هم پیچید واین فتوای تاریخی شروعی بر اوج گیری استکبار ستیزی درایران .

رشتبری گفت: هنوز هم پیمان ننگین کاپیتولاسیون در کشور ژاپن به دست آمریکا در دست اجراست که این نشان از زیاده خواهی استکبار در جای جای جهان است.

رشتبری بار دیگر با اشاره به موضوعات کشور در حوزه اقتصاد گفت: جدی گرفتن توان اقتصادی و سرمایه ای داخل ، تولید داخلی مورد تاکید رهبر انقلاب است و باید همه چه ملت، چه دولت و چه مجلس به این فرمان توجه داشته باشند.

ارسال نظرات