خبرهای داغ:
حقدل گفت: پاسداران در حقیقت اساس و شالوده دفاع تمام عیار و دائمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۶۷۵۹۰۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
غلام‌مهدی حقدل، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: پاسداران در حقیقت اساس و شالوده دفاع تمام عیار و دائمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب هستند.
وی افزود: سپاه نه تنها ارگانی نظامی بلکه نهادی عقیدتی ـ سیاسی است و از ابتدای انقلاب با تمام توان از آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی دفاع کرده است و با تقدیم شهیدان و جانبازان بی‌شمار دین خود را  ادا کرده است اما رسالت سپاه هنوز پایان نیافته و در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع از حدود و ثغور، دفاع از مرزهای عقیدتی و ... به انجام تکلیف می‌پردازد و به خوبی از عهده این مهم برآمده است.
حقدل با بیان اینکه سپاه در امر دفاع از سرزمین‌های اسلامی و ایران انقلابی ابتکارات جالبی انجام داده است، افزود: سپاه در بخش تولید صنایع استراتژیک و حیاتی در هوا و فضا، زمین و دریا به تولید سلاح‌هایی پرداخته است که نقش بازدارندگی آن محرز شده است و هر دشمنی را از اینکه حتی بخواهد فکر تجاوز به سرزمین ایران را داشته باشد، پشیمان می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ابراز کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای کشور، امروزه در کشورهای اسلامی که مورد تعدی و تجاوز دشمنان اسلام واقع شده‌اند با انجام اقدامات مستشاری مانع از تجزیه و سقوط آنان شده است، از جمله کشوری مثل سوریه که با اجماع شوم ۳۴ کشور زیاده خواه مورد هجوم واقع شده و یا کشور عراق که وقتی دشمن به مرزهای بغداد رسید با درخواست نخست وزیر عراق از سردار دلاور سپاه اسلام سردار سلیمانی با اقدامات مستشاری سپاه به کمک آن‌ها شتافتندو
وی با بیان اینکه اقدامات مستشاری سپاه بود که به کمک این کشورها آمد و موجب شد بتوانند صحنه جنگ را عوض کرده و با اقدامات جانانه و اساسی مذلت و خفت را به دشمنانشان تحمیل کنند، گفت: امروز نام سپاه یعنی اقتدار اسلام، عزت، برکت و دفاع تمام قد از حریم ولایت و دفاع از مظلوم محروم و مستضعف.
حقدل همچنین در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت اباالفضل(ع) و روز جانباز عنوان کرد: جانبازان انسان‌هایی بزرگ و مظهر صبر، استقامت و ایستادگی هستند که با اقتدا به حضرت عباس(ع) سال‌های ارزشمند جوانی شان را با از دست دادن بخشی از اعضای بدنشان و بخشی از سلامتی‌شان همچنان راسخ و با قامتی برفراشته ایستاده‌اند و ذره‌ای از اصولشان عدول نکرده‌اند و هنوز هم در صف دفاع از انقلاب هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: هر چند ما نتوانستیم هیچ‌گاه حق آنان را ادا کنیم و جانبازان بی توجه به مسائل و امتیازات مادی به سختی اما با صلابت هنوز سرباز انقلاب هستند و در کنار آنان همسرانی هستند که عمدتاً شیر زنانی مقاوم و خستگی‌ناپذیر هستند و بر اساس تکلیف دینی یار آنان شده‌اند و روزگار می‌گذرانند.
وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه قلم، بیان و اقدام و پاداشی نمی‌تواند جبران تحمل سختی‌های ناشی از بیمارها و سختی‌های این بزرگواران را کند، بر لزوم توجه دولتمردان جهت رفع مشکلات جانبازان تأکید کرد و گفت: ای کاش مجلس، دولت و مسئولان ما با تصمیمات صحیح و اصولی بتوانند بخشی از مشکلات جانبازان را مرتفع کنند و جانبازان و خانواده‌های گرانقدرشان را در تحمل سختی‌های ناشی از بیماری و زجر جانبازی یاری رسانند .
حقدل در ادامه سخنان خود از ضمن قدردانی از اقدامات اخیر نیروی انتظامی در مقابله صحیح و اصولی با ناهنجاری‌های اجتماعی از این اقدامات اعلام حمایت کرد و گفت: قطعاً هنجارشکنی‌هایی مانند کشف حجاب و ترویج بی بند و باری، استفاده از مواد مخدر و مشروبات الکی، فحشا و فساد و باندهای تبه کاری با روح انقلاب اسلامی در تضاد هستند و هیچ مسلمان آزاده‌ای از این رفتارهای نامناسب و هنجارشکنی‌ها که طراحی آن‌ها خارج از مرزهای جمهوری اسلامی است، دفاع نمی‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها