بخشدار اصلاندوز از اختصاص سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای بران علیا و سفلی این بخش خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۵۹۱۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، سید عباس مینایی به منظور بازدید از پروژه های در حال اجرای طرح هادی روستا های تابعه ،از پروژه های سنگ فرش روستای بران سفلی و همچنین جدولگذاری معابر عمومی روستای محبوب کندی بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور اعضای شوراهای اسلامی ،دهیار و اهالی محترم آن روستاها انجام شد.بخشدار اصلاندوز ضمن ابراز رضایت از روند اجرای طرح هادی در روستاها ، کیفیت عملیات انجام شده از نظر فنی را نیز از جمله شیب مناسب، مصالح استاندارد ،رعایت بر و کف ، جمع آوری و دفع آبهای سطحی و همچنین هزینه های تمام شده و نظارت فنی اجرای طرح را مناسب دانست.

مینایی همچنین از اختصاص سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای بران علیا و سفلی خبر داد و گفت:قرار است همزمان با اجرای طرح که در حال حاضر در بران سفلی در جریان است در چند روز آینده عملیات اجرایی طرح هادی بران علیا نیز شروع شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت و آبادانی روستاها در گرو همکاری و هماهنگی مدیریت روستایی و اهالی است،از همکاری اعضای شوراهای اسلامی روستاها و اهالی در اجرای طرح های هادی از جمله بحث عقب نشینی و بازگشایی معابر در پیشنهادی طرح هادی و همچنین پرداخت عوارض قدردانی کرد.






ارسال نظرات