خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر فارس:

«چهره کثیف صهیونیست»، در گروه‌های‌تکفیری خودش را نشان‌داده است

سردار غیب پرور گفت: دشمن هم دشمنی هایش را ادامه می دهد، هر روز یک چهره و راهبرد را در صحنه های عمیلیاتی و تاکتیکی بروز می دهد، امروز چهره کثیف صهیونیست در قیافه گروه های تکفیری خودش را نشان داده است.
کد خبر: ۸۶۷۵۹۱۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
یادواره شهدای یگان های زرهی استان فارس با حضور سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس، امیر سرتیپ علی سامانی فرمانده ارشد ارتش در فارس و جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران یگان های زرهی برگزار شد.

سردار غیب پرور در ابتدای صحبت هایش در این یادواره با گرامیداشت روز میلاد امام سجاد (علیه السلام)، گفت: یادوراه 450 شهید یگان های زرهی در ادامه سلسله یادواره های شهیدان در استان فارس که از سال 1389 آغاز شد، برگزار شده است، تفاوتی نمی کند شهید از سپاه، ارتش یا بسیج باشد، " شهید " سرباز امام عصر (عج) است.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان خادم صادق و حسین نژادی گفت: اولین شهدای زرهی سپاه فارس شهیدان سید رکن الدین موسوی و اصغر زمانی از گروهان 45 نفرۀ بلال حبشی بودند، این گروهان در سال 1359 بیست روز پس از آغاز جنگ تحمیلی تشکیل شده بود، این خط مبارک نقش آفرینی در دفاع از نقلاب اسلامی هنوز تداوم دارد و هم اکنون نیز رزمندگان در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به سفر رهبر انقلاب (مدظله العالی) به استان فارس در سال 1387، گفت: کلام نورانی ایشان در منقبت یگان های زرهی بخصوص تیپ 37 زرهی ارتش، برای همیشه ماندگار است.

وی با بیان اینکه تنها در دوران دفاع مقدس شهید نداده ایم بلکه امروز در برخی از عرصه ها این خط نورانی و مبارک حتی پُر رنگ تر از دوران دفاع مقدس ادامه دارد، گفت: تمام این ها برای پاسداشت اسلام عزیز است، بچه های ما شهید نشدند مگر بخاطر اسلام، قرآن، پیامبر ، مکتب و اهل بیت (علیهم السلام) تا به دنیا این پیام را داده باشیم ما مردمی هستیم مسلمان که می توانیم مستقل باشیم ، می خواهیم نوکر نباشیم و روی پای خودمان بایسیتم.

سردار غیب پرور ادامه داد: دشمن هم دشمنی هایش را ادامه می دهد، هر روز یک چهره و راهبرد را در صحنه های عمیلیاتی و تاکتیکی بروز می دهد، امروز چهره کثیف صهیونیست در قیافه گروه های تکفیری خودش را نشان داده است.

وی افزود:  درود خدا بر مردم فهیمی که دوباره وقت شناسی نمودند، در دفاع از اسلام عزیز تمام ملت ایران، داوطلب هستند، نه ایران بلکه یکی از برکات این جریان مدافعین حرم اهل بیت (علیهم السلام) که می توان بعنوان یک دستاورد بزرگ آن را مطرح نمود، " وحدت ملل اسلامی " است که شکل گرفته است.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) ادامه داد: امروز ایرانی بعنوان مستشار در کنار نیروهای پاکستانی، عراقی، سوری، لبنانی و افغانی حضور دارد،  چقدر می بایستی هزینه می شد تا این اتفاق مبارک یعنی هم‌گرایی و انسجام در بین ملل اسلامی رقم می خورد؟ این اتفاق امروز به وقوع پیوسته است.

سردار غیب پرور خاطرنشان نمود: آمریکایی ها کور خوانده اند، آمدند که بین امت اسلام تفرقه بیاندازند و بگویند ببینید مسلمانان به جان هم افتاده اند اما کور خوانده اند، اتفاقا این عمل آمریکایی هاباعث بوجود آمدن انسجام، هم‌گرایی، اعتلاف و وحدت بین ملل اسلامی شد، اینکه گفته شد سخنرانی نیست بلکه قابل لمس است، خون شهیدان ما در پهنه جغرافیایی امت اسلام با هم عجین شده، این دستاورد کمی نیست.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) در پایان صحبت هایش گفت: این شهیدان و تمام دفاع مقدس به فضل خدای بزرگ فجر صادقی است برای آمدن خورشیدی که امام خمینی (ره) فرمودند، ما در انتظار رویت خورشیدیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار