چهار جانباز70 درصد تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج":

امروز مهمترین دغدغه جانبازان عدم اطاعت پذیری و پایبندی برخی مسئولان به ولایت فقیه است

جانبازان دفاع مقدس در تربت حیدریه مهمترین دغدغه خود را عدم اطاعت پذیری برخی مسئولان کشور به ولایت فقیه عنوان کردند و افزودند: امروز دردهای درونی خودمان را فراموش کردیم و دردی فراتر از آن به سراغمان امده و می بینیم که چگونه با ارزشهای انقلاب و شهدا رفتار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۴۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در همایش تجلیل از جانبازان که پیش از ظهر امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان در سالن شهید تندگویان شرکت نفت برگزار شد، خبرنگار بسیج تربت حیدریه، به سراغ چهار جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس رفت و نظرات انان را در خصوص دغدغه ها و مطالباتشان جویا شد.

عباس صارمی جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی مهمترین دغدغه خود را بی توجهی برخی مسئولان کشور به ارزشهای انقلاب و شهدا و عدم پایبندی به جایگاه ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: امروز دیگر دردهای حاصل از دوران دفاع مقدس را فراموش کردیم و دردی فراتر به سراغمان اماده و ملاحظه می کنیم که چگونه با ارزشهای انقلاب، شهدا و ولایت فقیه رفتار می شود.

وی به مسئولان توصیه کرد: این صندلی هایی که با چسب دوقلو خود را به آن چسباندید، بالاخره روزی از شما جدا می شود و لذا بیایید و به فکر خدمت به مردم باشید.

این جانباز دوران دفاع مقدس اذعان کرد: مهمترین مطالبه ما از مردم و مسئولین استقامت در خط ولایت فقیه و ادامه دهنده راه رهبری جامعه اسلامی است که این مهم باعث می شود آسیبی این کشور را تهدید نکند.

صارمی بسیاری از ناهنجاریهای کنونی جامعه را در عدم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: زنده کردن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باعث از بین رفتن بسیاری از معضلات و ناهنجاریها خواهد شد.

حاج حسین زنگنه جانباز۷۰ درصد و قطع نخاع دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: عدم پایبندی برخی مسئولان کشوری به دستاوردهای انقلاب و شهدا ما را نگران و دغدغه مند کرده و اگر مسئولان کشور عزت دنیا و اخرت را می خواهند با اطاعت پذیری از ولایت فقیه در راستای اهداف انقلاب حرکت کنند.

عباس نجاتی جانباز ۷۰ درصد دیگری است که از مردم و مسئولان خواست تا پرچمی را که امام راحل و شهدا برداشتند را بر زمین نگذارند و در مبارزه با جبهه کفر و نفاق این پرچم را به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برسانند.

مصیب یعقوبی جانباز ۷۰ درصد و نابینای جنگ تحمیلی از عدم توجه مسئولان به جانبازان بخصوص جانبازان نابینا گلایه کرد و گفت: جانبازان دغدغه و مطالبه زیاد دارند و مهمترین آن این است که مسئولان به تکلیف شرعی و قانونی خود و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش جهادی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها