ویسمه ای،گفت :مسابقات انتخابی تکواندوی رده سنی نونهالان و نوجوانان استان مرکزی که عصر جمعه با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور با شرکت ۱۰۰ تکواندوکار در اراک برگزار شد به کار خود پایان داد .
کد خبر: ۸۶۷۶۰۵۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

حسن ویسمه ای، رئیس هیات تکواندوی استان مرکزی با اعلام این خبر افزود : در این مسابقات در رده سنی نونهالان در وزن اول امیر طاهری، در وزن دوم سیاوش اسدی پور، در وزن سوم امیرحسین رودبارانی و وزن چهارم امیرحسین صفری همگی از اراک، در وزن پنجم یوسف شیخی از ساوه، وزن ششم محمدجواد حسنی، وزن هفتم محمد منصوری و وزن دهم حسین امیری هزاوه همگی از اراک عناوین نخست را کسب کردند.

وی ادامه داد : براساس این گزارش در رده سنی نوجوانان نیز در وزن اول محراب کهنسال از ساوه، وزن دوم امیر رضا حسنی چگینی از محلات، وزن سوم مهدی محمدی گواری از اراک، وزن چهارم سیدعلی اکبر طباطبایی از ساوه، وزن پنجم سجاد حسینی از اراک، وزن ششم سهیل باقری از ساوه، وزن هفتم عباس بیات از خمین، وزن هشتم احمدرضا عرب زاده از اراک و وزن نهم پوریا شرف لی از ساوه در سکوی نخست رده سنی نونهالان ایستادند.

حسن ویسمه ای، رئیس هیات تکواندوی استان مرکزی در پایان گفت : بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندوی استان مرکزی فعالیت دارند.

ارسال نظرات