مسئول بسیج فرهنگیان گفت: جاهایی که نیاز به ورود مستقیم بسیجیان باشد مثل فرهنگ سازی و ارتباط با شور و شور آفرینی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند حضور خواهیم داشت و تمام قد گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۷۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹



"شعبانعلی رمضانیان" مسئول بسیج فرهنگیان کشور  گفت: کسانی که در بحث تعلیم و تربیت و فرهنگی جامعه کار می‌کنند، بایستی به موضوع مهم تربیت نسل آینده توجه داشته باشند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری در بیانات 13 اردیبهشت خود در جمع فرهنگیان به این موضوع اشاره داشتند اول نسل آینده را با نگاه بدخواهان و دشمنان نظام آشنا کنند و چگونگی برخورد با دوست و دشمن را به آنها آموزش دهند. مسئول بسیج فرهنگیان کشور افزود: بدخواهان نظام بدشان نمی‌آید که از جمع جهاد انسان‌هایی بپرورانند تا زمانی که در پست‌ها و مسئولیت‌هایی قرار می‌گیرند، حرف آن‌ها را  دنبال کنند و متناسب با نیاز آنها عمل کنند. رمضانیان اظهار داشت: باید همه کسانی که در مسائل فرهنگی کار می‌کنند نسبت به امر  تربیت نسل مسئولیت و حساسیت داشته باشند زیرا امروز دشمن نیازمند است که هر آنچه را که می‌خواهد از داخل کشور به دست آورد و به دنبال دست‌هایی  می گرددتا به عنوان یاری گر آن‌ها در داخل کشور مسیر  و اهدف آنان  را دنبال کند.

وی ادامه داد: مسئولان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت و  فعالان عرصه  فرهنگی باید شکل دهی هویت مستقل ملی را الویت کار خود قرار دهند و به این هویت بپردازد. رمضانیان گفت: بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری در این جمع پرداختن به مفاهیم ارزش آفرین و زنده کننده و احیا گر بود.  امروزه می‌بینیم به جای آن‌ها، مفاهیمی در جامعه پراکنده می‌شود که جای نگرانی دارد و نوعی ارزش برای جوانان و نوجوانان است که ما باید تلاش کنیم و نسبت به این مسائل هم اقداماتی انجام دهیم. وی گفت: حضرت آقا به مخاطراتی که در آموزش و پرورش احساس می‌شود و اینکه بعضی از افراد به برخی تحریکات می‌پردازند و یا مسئله دانشگاهیان و واگذاری مدارس را، مطرح کردند این‌ها مواردی است که باید جدی گرفته شود و در بعضی موارد که با نظام و انقلاب هم خوانی ندارد و تطبیق ندارد، اصلاح شود. رمضانیان با اشاره به مسئولیت بسیج فرهنگیان اذعان داشت: بسیج فرهنگیان افتخار دارد که همگی عناصرش از افراد فرهیخته آموزش و پرورش هستند با این تفاوت که در بسیج عضویت پذیرفته اند و سازماندهی شده‌اند و  امروز ما باید آن چه را که در آموزش و پرورش ضروری می‌بینیم در بسیج فرهنگیان برای اجرایی شدن  آن قدم برداریم. در برخی  موارد اصل کار دست ما نیست و باید همیارانی برای آموزش پرورش باشیم و جاهایی که نیاز به ورود مستقیم  بسیجیان باشد مثل فرهنگ سازی و ارتباط با شور و شور آفرینی که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند حضور خواهیم داشت و   تمام قد گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.  مسئول بسیج فرهنگیان در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم بزرگواران در مجموعه این وزارت از ظرفیت بسیج فرهنگیان استفاده کنند، تا بتوانند بیانات رهبر معظم انقلاب را با سرعت بیشتر و رعایت همه اصول به سرانجام برسانند و بسیج هم آمادگی همکاری بیشتر برای نقش آفرینی و عهده دار شدن مسئولیت مضاعف را دارد.

ارسال نظرات