افتتاح طرحهای محرومیت زدایی در شهرستان حاجی آباد/بسیج سازندگی پیشرو در عرصه محرومیت زدایی

به مناسبت هفته بسیج سازندگی طرح های محرومیت زدایی بسیج در حاجی آباد با حضور مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۰۹۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان؛ پروژه های بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد در بحث محرومیت زدایی ۲۴۵سرویس بهداشتی با اعتبار ۲۲۸ میلیون تومان و ساخت و تعمیر مسجد ۱۲ مسجد در بخش احمدی، فارغان و بخش مرکزی با اعتبار ۱۸۰میلیون تومان و سه غسالخانه با اعتبار ۹میلیون تومان و طرح آبرسانی به روستای برآفتاب با اعتبار سی میلیون تومان و کلنگزنی ۸۵ واحد مسکونی به بسیجیان تحت پوشش کمیته امداد ارائه خدمات کرده است.

در مراسم نمادین بهره برداری از طرح ها که با افتتاح مسجد امام حسین(ع) روستای ابگرم لایبیشه و با حضور مسئولان محلی و شهرستانی برگزار شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حاجی آباد در سخنانی با تاکید بر نقش بسیج در محرومیت زدایی از مناطق محروم، گفت: بسیج در عرصه های مختلف حضور داشته و محرومیت زدایی از نقاط محروم یکی از این عرصه هاست.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد در این مراسم با تبریک اعیادشعبانیه و با تقدیر از نقش بسیج در عمران و آبادانی مناطق محروم، گفت: اقداماتی که بسیج در مناطق محروم برای خدمت رسانی به مردم و محرومان انجام داده قابل تقدیر است.

گفتنی است مسجد امام حسین(ع) روستای آبگرم لایبیشه در زمینی به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و با مشارکت بسیج سازندگی، اداره اوقاف ، مردم که بیشترین سهم را در این کار داشته اند، به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار