رئیس هیات اسکواش استان مرکزی خبرداد :
سالاروند گفت : تورنمنت سه جانبه اسکواش که با شرکت ورزشکاران استان های البرز، قم و مرکزی در اراک جریان داشت، با برتری اسکواش‌کاران استان مرکزی پایان یافت.
کد خبر: ۸۶۷۶۱۰۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
خبرگزاری بسیج،مرکزی،گروه ورزشی

فرهاد سالاروند، رئیس هیات اسکواش استان مرکزی با اعلام این خبر افزود : این مسابقات سه جانبه عصر جمعه با شرکت تیم هایی از مرکزی، البرز و قم با حضور ۲۱ورزشکار در چهار گروه شامل سه گروه پنج تیمی و یک گروه شش تیمی به میزبانی هیات اسکواش استان مرکزی در اراک برگزار شد.

وی ادامه داد : در مرحله نخست این مسابقات، ورزشکاران به صورت دوره ای به رقابت پرداختند و از هر گروه دو نفر به مرحله نهایی صعود کردند که در این مرحله رقابت ها به صورت حذفی برگزار شد.

سالاروند گفت : در پایان پس از انجام ۵۲ مسابقه، سپهر اعتماد پور در سکوی نخست ایستاد، سجاد پزشکی در جایگاه دوم قرار گرفت و مقام سوم نصیب پرهام تیموری شد که هر سه قهرمان این مسابقات از استان مرکزی هستند.

رئیس هیات اسکواش استان مرکزی تصریح کرد : هدف از برگزاری این گونه مسابقات را تقویت رده های سنی پایه و کسب تجارب برای رده سنی بزرگسالان، مربیان و داوران جوان عنوان کرد و افزود: طی سال جاری در کنار برگزاری مسابقات، از آموزش به منظور ارتقای سطح دانش مربیان و داوران غافل نخواهیم شد.

وی اظهار داشت: آموزش توام با مسابقات، می تواند در تقویت بنیه و توان ورزشکاران اسکواش، پرورش قهرمانان و کشف استعدادهای این رشته موثر باشد.

سالاروند افزود: برای رشد و توسعه ورزش اسکواش جلسات متعددی با دستگاه ها از جمله اداره کل آموزش و پرورش برگزار شده است که در نهایت دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت.

رئیس هیات اسکواش استان مرکزی بیان داشت: مسابقات تورنمنت سه جانبه امروز به مناسبت گرامیداشت هفته حمایت از بیماران خاص، میان استان های البرز، مرکزی و قم برگزار شده است.

ارسال نظرات