مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان گفت: تلاش ما در راستای بسط و گسترش مبانی اسلام و ترویج گفتمان رهبری در جامعه است و برنامه‌های بسیج طلاب در این راستا باید مقرر شود.
کد خبر: ۸۶۷۶۱۲۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳



خبرگزاری فارس: لزوم ترویج اقتصادمقاومتی در برنامه‌های بسیج طلاب شاهرود

به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود، حجت‌الاسلام مهدي مقری در جلسه توجیه برنامه‌های سال 1395 که با حضور شورای پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شاهرود برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و تأکید بر حرکت در مسیر اهداف سازمان بسیج در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی اظهار کرد: برنامه‌های سال جاری بر مبنای سخنان رهبر فرزانه انقلاب و با توجه به برنامه ششم توسعه برنامه‌ریزی‌ شده است و باید با تلاش بر این مبنا حرکت کنیم.

وی افزود: تلاش ما در راستای بسط و گسترش مبانی اسلام و ترویج گفتمان رهبری در جامعه است و برنامه‌های بسیج طلاب در این راستا باید مقرر شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که به فرموده رهبر انقلاب، طلاب و روحانیون در مراکز حوزه علمیه در راستای بینش معرفتی و بصیرتی و سیاسی خود و موضوع انقلابی‌گری در حوزه فعال باشند و بسیج باید در این زمینه پیشتاز عمل کند.

مقری با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای محرومیت‌زدایی بیان کرد: در سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل باید توجه بیشتری به موضوع اقتصادمقاومتی شود و در این راستا برنامه‌ اردو‌های جهادی در روستاها با جدیت دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر توجه به بیانات رهبری در اجرای برنامه‌های اجرایی در بسیج اظهار کرد: با توجه به سبک زندگی اسلامی، اصلاح الگوی مصرف و ترویج معارف اسلامی و اقتصاد مقاومتی باید این برنامه‌ها در بسیج طلاب و روحانیون جدی گرفته شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان خاطرنشان کرد: امروز حوزه به طلاب درس‌خوان، فاضل، محقق، عالم، مهذب و مؤدب به تأدیبات اسلامی و دینی نیاز دارد و طلاب امروز با عمل خود باید مروج دین باشند.

مقری با بیان اینکه روحانیت امروز باید رفتارش برای جامعه الگو باشد، تأکید کرد: تمام اعمال و رفتار طلاب باید بیان‌گر روح پاک و صفای نفس آن‌ها باشد.

محمدعلی سعدی مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود نیز در این جلسه با تأکید بر اجرای برنامه‌ها هدفمند و اثرگذار در بسیج طلاب با توجه به راهبردهای سازمان بر اجرای برنامه‌ها با همکاری پایگاه‌ها تأکید کرد.

در این جلسه فرماندهان پایگاه‌ها به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص برنامه‌ها پرداختند.

همچنین در این جلسه از فرمانده فعال پایگاه باقرالعلوم (ع) حوزه علمیه بسطام به جهت اجرای برنامه‌های مختلف و تعامل با دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها با اعطای هدیه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها