به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان:نشست نهضت روشنگری در محل نمازخانه ناحیه حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) در جمع پایوران برگزار گردید.وی گفت: امروزه تمام توطئه ها و تهدیدها و تحریم های دشمن به واسطه روح اسلام انقلابی می باشد.
کد خبر: ۸۶۷۶۱۳۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان:نشست نهضت روشنگری در محل نمازخانه ناحیه حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) در جمع پایوران برگزار گردید.
این نشست با حضور حجت الاسلام سنجری مسئول بسیج طلاب استان کرمان در جمع پایوران خواهر و برادر در نمازخانه ناحیه برگزار گردید.
حجت الاسلام سنجری گفت: در نقطه نظراتشان می گویند: اسلام انقلابی است که باعث جهان گیر شدن جمهوری اسلامی شده است.
وی گفت: امروزه تمام توطئه ها و تهدیدها و تحریم های دشمن به واسطه روح اسلام انقلابی می باشد. دشمن در اتاقهای فکرش دنبال طرحی در جهت براندازی انقلاب اسلامی می گردد و می گوید اگر نفوذ در این انقلاب کنیم قطعا استحاله این نظام آسان خواهد شد و چون این نظام را استحاله کردیم براندازی آن کار آسانی خواهد بود. می گویند تلاش باید در جهت ایجاد نافرمانی مدنی صورت بگیرد ، نافرمانی مدنی زمانی حاصل می شود که مردم دچار ضعفهای اقتصادی باشند و باید کاری کرد اقتصاد مقاومتی در مرحله اقدام و عمل زمینگیر شود ، چرا که تنها بارقه امید ما به براندازی این انقلاب از طریق مشکلات اقتصادی می باشد و همگی باید گوش به فرمان ولی فقیه در سه سفارش ایشان باشیم : انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است.

 

 
ارسال نظرات