خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 12 قائم(عج)‌سمنان با اشاره به فعاليت هاي صورت گرفته در اين معاونت در سال گذشته گفت: كسب رتبه معاونت عقیدتی سیاسی تیپ12 نتيجه عملکرد مطلوب در انجام وظايف محوله است.
کد خبر: ۸۶۷۶۱۸۸
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین هادي ابراهیمی مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 12 با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در سال اخیر وروزهای ابتدایی سال 95 گفت: در سال اخیر به خاطر عملکرد خوب واقدامات مهم توانستیم امتیاز بالایی را در رده بندی‌ها به دست آوریم.

وي با توضیح تعدادی از این اقدامات افزود: ما با استعانت از خداوند سبحان توانستیم95 درصد از نیروهایمان را جهت شرکت در دوره های عقیدتی اعزام کنیم.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 12 قائم(عج)‌سمنان تصریح کرد: راهنمایی‌ های مسئول نمایندگی تیپ12 وهمکاری فرماندهی این یگان در تحقق این برنامه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

ابراهيمي با اشاره به ارتقاي سطح بینش نیروها گفت: این تلاشها باعث شد تا نیروها با بهترین کیفیت در اردوها ومأموریتها شرکت کنند.

وي اذعان داشت: برنامه ریزی برای برنامه اعتکاف نیروها کادر ونیروهای وظیفه را از دیگر برنامه های این معاونت در افزيش سطح معنوی نیروها دانست.

مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 12 قائم(عج)‌سمنان با اشاره به تلاشهای فراوان این معاونت در ارتقاي بصیرت پایوران به معرفی تعدادی از این اقدامات پرداخت و گفت:‌ دیدار با مسئول نمایندگی استان در دوره های مختلف هر سال،‌ تجلیل از مربیان فعال در عرصه های عقیدتی، دعوت از سخنرانان واساتید برجسته کشوری، سرکشی از خانواده معظم شهدا، سرکشی از برنامه گردانها در مقاطع مختلف سال و تجلیل از سربازان نمونه اخلاق از جمله اقدامات عقيدتي تيپ بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها