تحلیل احمد مقیمی از برخورد سلیقه‎ای دولت با متخلفان فضای مجازی در گفت‌وگو با «بسیج»:

دولت آبروی افراد را براساس منافع حزبی پیگیری می‌کند

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسئله اصلی دولت دانشجویان بورسیه و مینو خالقی نیست؛ بلکه نگاه آقایان است که با عینک سیاسی به همه مسائل نگاه می‎کنند و اراده‎های آن‌ها نیز معطوف به قدرت و حفظ و بقای آن است.
کد خبر: ۸۶۷۶۲۱۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
احمد مقیمی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اقدام سریع وزارت کشور در بازداشت مدیر کانال انتشاردهنده عکس‎های مینو خالقی و عدم واکنش در قبال انتشار اسامی بیش از 3 هزار دانشجوی بورسیه در فضای مجازی و بازی با آبروی آنها اظهار داشت: آقایان دولتی همه چیز را سیاسی می‎بینند؛ یعنی آنجایی که منافع سیاسی تامین شود حتی اگر پای یک نفر در میان باشد، وارد عمل شده، جدیت به خرج می‎دهند و قانون، اخلاق و شرع را استدلال می‎کنند برای اینکه آن اهداف سیاسی‎شان تامین شود.

مقیمی ادامه داد: هرجایی نیز که اهداف سیاسی آن‎ها تامین نشود، حتی اگر پای یک‌میلیون نفر نیز در میان باشد خیلی راحت قانون را دور زده و اخلاق با یک تذکر کنار گذاشته شده و عرفیات هم نشنیده گرفته می‎شود.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: مسئله اصلی دولت دانشجویان بورسیه و مینو خالقی نیست؛ بلکه نگاه آقایان است که با عینک سیاسی به همه مسائل نگاه می‎کنند و اراده‎های آن‌ها نیز معطوف به قدرت و حفظ و بقای آن است؛ لذا در چنین زمانی که اراده معطوف به حقیقت نباشد چنین مسائلی پیش می‎آید.

مقیمی با بیان اینکه فرمول عملکرد آقایان دولتی اشتباه است اظهار داشت: از نظر دین و شرع ما آبروی همه آدم‎ها محترم است چه یک نفر باشد و چه هزار نفر؛ ولی از نظر آقایان دولتی آبروی یک فرد به شرطی محترم است که منافع آن‎ها تامین شود که در این صورت  پیگیری نیز می‎کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار