مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان گفت: پرداخت ده میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی به بسیجیان شهرستان بن یکی از فعالیت های مثبت بانک مهر اقتصاد در شهرستان بن بوده است .
کد خبر: ۸۶۷۶۲۲۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال .و بختیاری؛ شهاب زارعی در این دیدار با فرمانده سپاه سامان و امام جمعه این شهرستان اظهار داشت : پرچم دار اقتصاد مقاومتی که طی سالیان گذشته بار ها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان گفت : پشتیبان اصلی فعالیت های اقتصاد مقاومتی در سپاه بانک مهر اقتصاد میباشد واگر موفقیتی در زمینه ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی اتفاق افتاده استبا کمک وهمیاری بانک مهر اقتصاد بودهاست .

زارعی با تاکید بر اینکه کلیه فعالیت های پولی وبانکی که در بانک مهر اقتصاد انجام می شود تابع حکم حکومتی مقام معظم رهبری استافزود : درست است که بانک مهر اقتصاد در عرصه پولی وبانکی فعالیت می کند لیکن تقویت معنویت وتوسل بسیار زیاد مورد تاکید نیز قرار گرفته است . وی از دیگر نکاتی که در بانک مهر اقتصاد زیرساختهای لازم برای آن فراهم شده است بحث پرداخت تسهیلات بر اساس موازین شرعی دانست و گفت : ما در پرداخت تسهیلات جویای این نکته هستیم که تسهیلات مذکور در چه زمینه ای استفاده می شود و رعایت مباحث شرعی از اهم مواردی استکه کارکنان ما در پرداخت تسهیلات بر روی آن تاکید دارند . زارعی ادامه داد : پنجاه درصد از کار بانکداری اسلامی در بانکانجام می شود وپرسنل ما در این زمینه آموزش های لازم را دیده اند و تمامی قرار داد های ما ممهور به مهرکمیته شرعی می باشند وپنجاه درصد مابقی به مشتری برمی گردد که موارد شرعی را رعایت کند یا خیر که باز هم پرسنل ما تاجائی که امکان باشد مشتریان را توجیه وموارد را رصد می کنندو دغدغه کلیه پرسنل ما این است که پولی که تحت عنوان تسهیلات به مشتری پرداخت میشود کجا مصرف می گردد و قواعد شرعی رعایت شده است

زارعی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد به کلیه اقشار جامعه تسهیلات پرداخت می کند افزود : لیکن یک سری تسهیلات خاصی در غالب خاصی نیز به بسیجیان تحت عنوان تسهیلات تکلیفیپرداخت می گردد.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان در خاتمه یادآور شد : پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات تکلیفیبه بسیجیان شهرستان بن از دیگر فعالیت های مثبت بانک مهر اقتصاد در این شهرستان بوده است .

ارسال نظرات