خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان خبر داد:

اعزام ۵۱ مبلغ و روحانی به ادارات و کارخانجات تاکستان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان از اعزام ۵۱ نفر از روحانیون و مبلغین به ادارات، شرکت ها و کارخانجات این شهرستان تاکستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۶۲۴۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، عنوان کرد: به منظور توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، بیان احکام و مسائل شرعی و پاسخگویی به شبهات فکری و اعتقادی، تعداد ۵۱ نفر از روحانیون و مبلغین این شهرستان به ادارات، شرکت ها و کارخانجات اعزام شده اند.

وی با تأکید بر اهمیت نقش روحانیت در توسعه و ترویج فرهنگ دینی در ادارات و کارخانجات خاطرنشان کرد: اگر چه اهمیت حضور مبلغین در ادارات و کارخانجات مشهود است، اما آن طور که شایسته است به آن توجه نمی شود و اکثر ادارات و مراکز با کمبود روحانی مواجه هستند.

کریمی همچنین افزود: مهمترین وظیفه روحانیون ومبلغین به‌عنوان سفیران هدایت، پاسداری از ارزش های اسلامی است و بدون شک نقش مبلغین در زمینه تبلیغ مسائل دینی و اعتقادی بسیار مهم و اثرگذار است و حضور این قشر فرهنگی در مناطق مختلف تبلیغی، همواره موجب توسعه و گسترش فرهنگ دینی در بین اقشار مختلف مردم بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی تاکستان در پایان گفت: حضور روحانیون و مبلغین در کارخانجات وشرکت ها، بسیاری از معضلات فرهنگی، اجتماعی، معنوی و حتی مشکلات مربوط به توسعه صنعتی را برطرف کرده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها