خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در شهرستان البرز بیان کرد: پاسداری از اسلام برگرفته از اسلام و قرآن و امام حسین (ع) است و امروز پاسدار واقعی به شخصی می توان گفت که علی رغم تمام مشکلات و موانع موجود، در راه عمران و آبادانی این کشور تلاش کند و تهدیدات دشمن را بشناسد.
کد خبر: ۸۶۷۶۲۸۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین ، حجت السلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در جلسه شورای فرماندهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با حمایت مردم و رهبری مقام معظم رهبری توانسته با تمام فتنه های دشمنان همچنان با قدرت و توان به مسیر خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه مردم در پیروزی و تداوم این انقلاب اصلی ترین نقش را داشته و دارند افزود: مردم بصیر و آگاه ایران از اول انقلاب تا کنون با همان روحیه انقلابی و جهادی که دارند با جان و دل از انقلاب خود و آرمان های آن دفاع کرده اند.

شجاعی مهر در ادامه پاسداران را نیروی انسانی کارآمد و قدرتمند از نظر معنوی و سازمانی و اقتدار آفرین سپاه دانست و گفت: تربیت مدیران جوان و لایق و طراز انقلاب اسلامی در مجموعه سپاه و بسیج مردمی از خصوصیات این نهاد انقلابی به شمار می رود.

وی گفت: اگر مدیران و مسئولین کشور، روحیه جهادی و انقلابی داشته باشند و با همین روحیه با مسائل و مشکلاتی که مردم و جامعه امروز ما را مورد تهدید قرار داده برخورد کنند می توانند جامعه را ساخته و مشکلات مردم را در حوزه اقتصاد، فرهنگ و سایر عرصه ها برطرف کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع)  با اشاره به هجمه همه جانبه دشمن افزود: امروز دشمن همین روحیه و فرهنگ پاسداری را مورد هدف قرار داده و به روش های مختلف درصدد نابود کردن و کم رنگ کردن این فرهنگ در جامعه و بین اقشار مختلف مردم است .

شجاعی مهر  در پایان افزود : پاسداری از اسلام برگرفته از اسلام و قرآن  و امام حسین (ع) است و امروز پاسدار واقعی به شخصی می توان گفت که علی رغم تمام مشکلات و موانع موجود، در راه عمران و آبادانی این کشور تلاش کند و تهدیدات دشمن را بشناسد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها