خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید رجایی شهرستان الوند:

برگزاری نشست‌های مهرورزی در شهرستان الوند

فرمانده حوزه شهید رجایی شهرستان الوند گفت: نشست‌های مهرورزی با محوریت آسیب شناسی و مشکلات خانواده‌ها در شهرستان الوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۷۶۳۲۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

ابراهیم خمسه ای فرمانده حوزه شهید رجایی شهرستان الوند در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون نشست های مهرورزی که در این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با تحقیقات و آسیب شناسی هایی که در موضوع خانواده انجام داده‌ایم به این نتیجه رسیدیم که برای آموزش خانواده ها می توان سلسله نشست های آموزشی را در سطح شهر برپا کرد.

وی ادامه داد: حوزه فعالیت ویژه ای که برای اجرایی کردن این نشست ها برای شروع در نظر گرفتیم ساختمان های پروژه مهر بود چرا که با حضور 1070 خانواده در این مجتمع ها هیچ گونه ارگان شهری برای انجام فعالیت های فرهنگی در این بخش وجود ندارد.

خمسه ای تبیین کرد: از طرفی وجود ماهواره در این مجتمع ها به وضوح قابل رویت است بنابراین  نیاز است که آسیب ها به خانواده ها گوشزد شود از این رو برنامه های هفته ای را تدارک دیده ایم که شامل مسابقه، مشاوره، پذیرایی و برنامه های گفت وگومحور با حضور کارشناسان می باشد.

وی توضیح داد: مهمترین موضوعاتی که در این نشست ها مطرح شده آسیب شناسی، اخلاق سرپرست خانواده، آسیب ماهوار، برخورد با همسایه و... می باشد.

خمسه ای با یادآور شدن کمک کارشناسان در برپایی برنامه ها اذعان کرد: برای برپایی برنامه ها از چندین کارشناس امور فرهنگی در نشست های متعدد کمک فکری گرفتیم و روحانیت محترم نیز در این امر کمک شایانی به محتوای برنامه ها ارائه دادند.

این مسئول با بیان این نکته که آغاز به کار این برنامه ها از ولادت حضرت امیر(ع) تنها در محیط مجتمع‌های مسکن مهر بوده است یادآور شد: برنامه های ما تا پایان ماه مبارک به روال خود ادامه خواهد داد ماه رمضان و پس از آن برنامه ها در پارک ملت  شهرک صنعتی الوند پیگیری خواهد شد و در نظر داریم برنامه‌های فرهنگی دیگری را در شرق این شهرستان که امکانات کمتری دارد برگزار کنیم.

خمسه ای در خاتمه بیان کرد: از ارگان های دولتی انتظار می رود فعالیت های مناسبت تری  در عرصه‌های فرهنگی در بخش های مهجورتر شهری ارائه دهند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها