"بصیرت "عامل اصلى شناخت دشمن و خنثی سازی فتنه هاست

فرمانده سپاه میناب در حاشیه همایش بصیرتی خانواده های کارکنان در گفتگو با خبرنگارسپاه گفت: عامل اصلى شناخت دشمن و خنثی سازی فتنه ها، داشتن بصيرت است.
کد خبر: ۸۶۷۶۳۶۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حبیب الله سهرابی در حاشیه همایش بصیرتی خانواده های کارکنان ضمن عرض خیر مقدم اهمیت بصیرت را در خانواده های کارکنان مورد تاکید قرار داد و گفت: بصیرت بـه معناى روشن بينى و روشن دلى است . و در معنای عام تر بـه مـعـنـاى فـهـم و درك عـمـيـق اسـت كـه زمـيـنـه تـشـخـيـص حـق از بـاطـل و انـتـخاب راه درست از نادرست را براى انسان فراهم مى كند

وی با بیان اینکه دشمن از راههای گوناگون و حربه های فرهنگی در قالب جنگ نرم در پی زدودن بصیرت و معنویت افرد در جامعه تلاش می کند گفت: با بصیرت افزایی راههای نفوذ و سطح فعالیت دشمن را کنترل و اهداف شوم آنها خنثی می شود.

سرهنگ سهرابی بیان داشت: بصیرت بینایی است که آدمی را در برابر هر گونه حوادث تاریخی زنده می کند و افراد با بصیرت توانایی ،رشد و حرکت آنان در مسیر رسیدن به اهداف متعالی سوق داده می شود.

وی با بیان اینکه در فـتـنه ها عامل اصلى شناخت و درك درست ، داشتن بصيرت است گفت: شفاف سازی و ابهام زدایی؛ موضع گیری درست و به جا و توجیه درست و هدایت دیگران ؛ توانایی تصمیم گیری در فتنه ها و بحران ها را یکی از مهمترین ضرورت و اهمیت بصیرت در آموزه های دینی است.

فرمانده سپاه ناحیه میناب بصیرت را یکی از ویژگی های هادیان سیاسی برشمرد و تصریح کرد: کسی که در مواقع فتنه بینش داشته باشد، درهای حکمت به روی او باز می‌شود و این یکی از خوصیات بارزی است که هادیان سیاسی باید نسبت به آن اشرافیت کاملی داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار