عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:
سلیمی بابیان اینکه در ماجرای بورسیه‎ها نیز با آبروی سه هزار دانشجو بازی شد عنوان کرد: آیا آبروی این سه هزار نفر مهم نبود؟ چرا وزارت کشور در این موضوع که به نظام هتک حرمت شد و نظام را متهم به تقلب کردند در این راستا اقدامی انجام ندادند؟
کد خبر: ۸۶۷۶۳۹۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با تشکر از اقدام وزیر کشور در خصوص برخورد با انتشاردهنده عکس‎های مینو خالقی که اقدامی خلاف بوده و وزیر کشور به وظیفه خود عمل کرده، اظهار داشت: اما سوال ما این است که چرا باید استاندارهای دوگانه در کشور وجود داشته باشد؟ چرا با مدیران شبکه‏‎های تلگرامی دیگر که با آبروی مردم بازی می‎کنند برخوردی صورت نمی‎گیرد؟

سلیمی در ادامه این مطلب افزود: در ایام انتخابات نیز با آبروی مقامات نظام بازی کردند و به برخی مسئولین ذی‌ربط توهین و افترا زده شد چرا برخوردی صورت نگرفت؟ اگر آقایان ادعا می‎کنند که اطلاعی نداشتیم می‎توانیم اسناد فراوانی از این‌ها را به وزیر کشور ارائه کنیم.

نماینده مردم  محلات و دلیجان در مجلس با تاکید بر اینکه انتظارمان این است که در موارد دیگر نیز وزارت کشور با همین شدت و سرعت عمل کند گفت: حرف ما این است که چرا در موارد مشابه کوتاهی می‎کنند؟

عضو کمیسیون آموزش مجلس در خاتمه بابیان اینکه در ماجرای بورسیه‎ها نیز با آبروی 3 هزار دانشجو بازی شد عنوان کرد: آیا آبروی این 3 هزار نفر مهم نبود؟ چرا وزارت کشور در این موضوع که به نظام هتک حرمت شد و نظام را متهم به تقلب کردند در این راستا اقدامی انجام ندادند؟
ارسال نظرات