داجلیری با اشاره به اینکه اگرچه برخی سیاست‌گذاری‌ها به مانند واردات برنج درست نیست و باید تدابیری درست اندیشیده و چاره‌اندیشی شود، تصریح کرد: باید به حمایت صنعت پرداخت و به تولیدات داخلی نگاه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۸۶۷۶۳۹۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حکمت داجلیری  در نشستی خبری با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نگاه ایشان بر مسائل اقتصادی بوده که در سال‌های اخیر بسیار بر این امر و به منظور نجات اقتصاد نظام تاکید داشتند، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یعنی از منابع خود بهره‌وری بهینه از تولیدات داخلی و استفاده به خوبی آن است تا در زمان تهدیدات دشمنان از این بحران‌ها بهبود و روی پاهای خود بیاستیم.

وی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی به معنی خودکفایی مردم و اجرای اصل 44 و به نوعی مشارکت کردن مردم در جامعه است، افزود: با توجه بر اقتصاد مقاومتی باید از واردات بی‌رویه جلوگیری کنیم و سیاست‌گذاری‌های درست انجام دهیم.

داجلیری با اشاره به اینکه اگرچه برخی سیاست‌گذاری‌ها به مانند واردات برنج درست نیست و باید تدابیری درست اندیشیده و چاره‌اندیشی شود، تصریح کرد: باید به حمایت صنعت پرداخت و به تولیدات داخلی نگاه ویژه‌ای شود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل از تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان و از دعوت و مشارکت نخبگان آمل خبر داد و عنوان کرد: در این کارگروه پیش‌بینی برنامه‌های داخلی شهرستان مورد رسیدگی شد و استفاده از ظرفیت بسیج در چند موارد ورود یافتیم.

وی با بیان اینکه در آمل برخی از صنایع از تولیدات خوبی برخوردار است باید برای نجات این ریزش و خراب شدن محصولات تولیدی صنایع تبدیلی به طور جدی ورود یافت، گفت: به منظور حفظ پایداری این صنایع اقداماتی در دست داریم و اشتغال پایدار را در صنایع این شهرستان ایجاد کنیم.

داجلیری ادامه داد: با توجه به برخورداری 48 درصد از صنعت استان در آمل، در هر برنامه‌ای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در دست رسیدگی قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل از اجرای 250 برنامه با محوریت اقتصاد مقاومتی در سال جاری خبر داد و گفت: در راستای خرید تجهیزات صنایع تبدلیلی تسهیلات ارائه می‌شود و به مانند سال‌های گذشته دیگر تسهیلات بانکی به شخص داده نمی‌شود و نظارت کامل در زمینه تسهیلات در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی, مهم‌ترین وظیفه اصلی سپاه در امر اقتصاد مقاومتی گفتمان‌سازی با مشارکت دانست و گفت: خبرنگاران مهمترین نقش را در این زمینه دارد و برای این ترویج اقتصاد مقاومتی از تولیدان داخلی و بی‌توجهی بر تولیدات خارجی باید کار شود و از ظرفیت بسیح استفاده شود.

داجلیری خاطرنشان کرد: شناسایی و مطالعات طرح‌های اقتصاد مقاومتی از سوی کارگروه در دست اجرا است

ارسال نظرات
پر بیننده ها