سلطانی در گفت‌وگو با «بسیج»:

آبروی 3 هزار فرهیخته با آبروی یک خانم چه تفاوتی دارد؟

نماینده مردم رزن در مجلس تاکید کرد: در موضوع بورسیه‎ها آبروی بیش از سه هزار دانشجوی فرهیخته برده شد که عامل این اقدام هنوز در سر پست خود باقی مانده و کسی هم به آن اعتراضی نداشته است.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۰۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
عطاءالله سلطانی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج درباره بازداشت سریع مدیر کانال انتشاردهنده عکس‎های مینو خالقی توسط وزارت کشور و عدم برخورد جدی با عامل انتشاردهنده اسامی بیش از 3 هزار دانشجوی بورسیه در فضای مجازی و بازی با آبروی آن‎ها اظهار داشت: برخورد دولت با این دو موضوع دوگانه است.

سلطانی در توضیح این مطلب بیان کرد: در موضوع بورسیه‎ها آبروی بیش از 3 هزار دانشجوی فرهیخته برده شد که عامل این اقدام هنوز در سر پست خود باقی مانده و کسی هم به آن اعتراضی نداشته است.

نماینده مردم رزن در مجلس عنوان کرد: گویا در جمهوری اسلامی و در این جناح‌بازی‌ها از نظر آقایان دولتی آبرو با آبرو فرق دارد! درصورتی که در اسلام آبروی یک مومن با آبروی مومن دیگر هیچ تفاوتی ندارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه کسی به فکر آبروی این 3 هزار دانشجو نبود، یادآور شد: در موضوع بورسیه‎ها نیز هرکس طعن و تحقیری  به این 3 هزار دانشجو زد و آبروی آن‌ها را برد و خانواده‎های این افراد را منزوی کرد و از حقوق حقه خود محروم شدند و هنوز هم این افراد به‌طور صد درصد جذب نشده‎اند که مشکلات آن‌ها حل شود.
ارسال نظرات