امام جمعه کوهرنگ عزت و شکوه امروز انقلاب اسلامی را مرهون تلاش و رشادت‌ها و از خود گذشتگی پاسداران دانست.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۱۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت السلام والمسلمین سید شهاب الدین طباطبایی در جمع خانواده کارکنان سپاه ناحیه کوهرنگ ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت : عزت ، شکوه و شوکت امروز انقلاب اسلامی ما مرهمون پاسداران است زیرا که سپاه پاسدار ولایت و ارزشهای انقلاب و دفاع از اصل ولایت می باشد.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ در ادامه سخنان خود افزود : ما پاسداران اگر بخواهیم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم باید حق را فراموش نکنیم محور ولایت را فراموش نکنیم ، رهبری را مدار همه حرکت ها بدانیم و در دنیا به دنبال مطالبات شخصی و خصوصی نباشیم چرا که ما باید اول از خودمان شروع کنیم تا بصیرت و معنویت دائمی را در همه عرصه های جامعه رواج دهیم و اجرا کنیم .

در ادامه فرماندهی سپاه ناحیه کوهرنگ در این دیدار ضمن گرامیداشت روز پاسدار و اعیاد با سعادت شعبانیه پاسداری را عشق به انبیاء و ولایت دانست و گفت: پاسداران باید از این فرصت که دراختیارشان قرار گرفته است برای دفاع از ولایت و ارزش‌های اسلام و انقلاب بهره کافی را ببرند.

سرهنگ پاسدار کرم نظری گفت : پاسداری شغل نیست عشق به انبیاست عشق به ولایت و عشق به حق و حقیقت است و خوشا به حال کسی که راه و روش انبیاء را در زندگی برگزید زیرا که به سرمنزل سعادت در دو دنیا خواهد رسید و این وعده خداوند متعال است.

ارسال نظرات