با همت حوزه مقاومت بسیج حضرت معصومه (سلام الله علیها)، فراخوان یک روزه اعضای گردان کوثر در قالب 15 حلقه ی شجره ی طیبه ی صالحین، با حضور سرحلقه های صالحین و اعضای فعال پایگاه های تابعه ، در محل تفرجگاه پل زمانخان شهر سامان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۴۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرشته نورمند، ضمن تشریح این برنامه در گفت‌گو با خبرنگار بسیج گفت: در این فراخوان یک روزه، سرحلقه های صالحین و 200 نفر از خواهران بسیجی فعال پایگاه های تابعه ، در محل تفرجگاه پل زمانخان، در قالب 15 حلقه ی شجره ی طیبه ی صالحین گرد هم آمدند و با هد ف ارتقای سطح آگاهی در زمینه های نشست های بصیرتی ، عقیدتی، دفاعی و مسائل پیرامون سبک زندگی اسلامی ، به تبادل نظر پرداختند.

مسئول حوزه مقاومت بسیج شهرستان سامان افزود: برگزاری کارگاههای توجیهی با عنوان سبک زندگی اسلامی و افزایش جمعیت، کارگاه حفاظت اطلاعات و کارگاه اسلحه شنا سی را از جمله برنامه هایی بود که در راستای مهارت آموزی خواهران بسیجی گردان کوثر سامان در نظر گرفته شده بود .

نورمند، سازماندهی و  حفظ انسجام ،  تقویت قدرت بازدارندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، اعلام آمادگی و تقویت روحیه و ارتقاء انگیزه پایگاههای مقاومت بسیج و خواهران بسیجی را از دیگر اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد .

وی در پایان این گفتگو از اعلام آمادگی خواهران بسیجی شهرستان سامان در راستای انجام ماموریت های بسیج خبر داد و گفت: تمام خواهران بسیجی این شهرستان ، همواره به گوش به فرمان ولایت و امام خامنه ای عزیز بوده ، در راستای دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) از هیچ تلاشی مضایقه نخواد کرد و در سنگر دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی ایران تا آخر ایستاده اند .

ارسال نظرات