خبرهای داغ:
دراختتامیه و تجلیل از دست اندرکاران و خادمین راهیان نور استان گلستان
در مراسمی از خادمین و دست اندرکاران راهیان نور تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۸۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان , حسین کریمی اول پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه و تجلیل از دست اندرکاران و خادمین راهیان نور استان گلستان ,اظهار کردبا توجه به تهاجمی که دشمن در عرصه های مختلف بر علیه انقلاب اسلامی طراحی کرده مهمترین عامل که می تواند ما را در مقابل این هجمه ها حفظ کند نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت با برگزاری اردوهای راهیان نور است.
وی در ادامه افزود امروز به صراحت همه اعتقاد دارند که قوی ترین عملیات فرهنگی که می تواند کشور را در مقابل هجمه های فرهنگی که می خواهد بی دینی و بی هویتی را در جامعه ترویج دهد حرکت راهیان نور است.
جانشین فرمانده سپاه استان گلستان گفت همه ملت ,اقشار و گروه ها حول محور رشادتها, ایثارگری ها و از خودگذشتگی ها برای یک اصل مهم یعنی اسلام و تفکر و اندیشه اسلامی تلاش و در جایی این ها را به هم نزدیک می کند که آن آدم ها برای اعتلای این اعتقاد جان خود را فدا کردند.
کریمی اول با اشاره به اینکه برای حفظ راه شهدا از همه ی هستی خود برای حفظ دین باید گذشت ,بیان داشتاین منشأ نور ، خیر ، برادری و اتصال به خدا است لذا کسی که قدم در این مسیر گذاشت قطعا در مقابل هجمه فرهنگی دشمن همه اختلافات را کنار می گذارد و در یک لحظه با خدا و شهدا خلوت می کند که مردانه ایستاده ایم و حول محور ولایت و فرمان امام در راه اعتلای فرهنگ امام خمینی جان را در طبع اخلاص گذاشته ایم و در این راه قرار گرفته ایم.
وی تصریح کردامروز مدافعین حرم مصداق بارز تجلی ارزش های الهی و تجلی غیرت دینی و تفکر نبوی هستند که از حریم اسلام در امتنای دفاع مقدس از انقلاب اسلامی دفاع می کنند. جانشین  سپاه استان گلستان با توجه با اهمیت موضوع راهیان نور ، اضهار کردباید این مهم را به عنوان یک مؤلفه بسیار قدرتمند در جهت مقابله با هجمه نیروهای دشمن بدانیم و افتخار کنیم که به عنوان خادمین این عزیزان هر ساله در این صحنه ها شرکت داریم.
وی با اشاره به این نکته که امسال مشکلات مالی و محدودیت های زیادی در امر راهیان نور داشتیم ,خاطرنشان کردامسال با توجه به طراحی اتمام شده ،حرکت راهیان نور به خوبی انجام شد و غریب به ۱۶ هزار نفر از اقشار مختلف به مناطق عملیاتی اعزام شدند . کریمی اول از اعزام یک صدوپنجاه نفراز دانشجویان و طلاب خارجی مقیم استان خبر داد و گفتما تنها استانی بودیم که توانستیم این عزیزان را که ۵۰ نفر از جامعه المصطفی و یکصد نفر از مراکز دیگر خارجی در استان بودند به این مناطق اعزام کنیم که مورد توجه کل کشور قرار گرفت .
وی با اشاره به اینکه استان ما در خصوص راهیان نور در سطح بالایی نسبت به بعضی از استانها نیست , افزودبا همین شرایط خاص ۱۱ استان خانواده هایشان مهمان ما بودند که توانستیم غریب به هزار نفر را اسکان دهیم که این موجب افتخار استان گلستان بود جانشین  سپاه استان گلستان از اعزام کاروان راهیان نور در خرداد ماه امسال خبر داد و گفتپیش بینی شده است در خرداد ماه امسال غریب به ۳هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شوند. کریمی اول در آخر سخنان خود , خاطر نشان کرد امروز افتخار می کنم که به عنوان خادم راهیان نور انجام وظیفه می کنم و امیدوارم که این همدلی و پشتیبانی از سوی شخص فرماندار و استاندار همینگونه ادامه داشته باشدا

/انتهای پیام





.

ارسال نظرات
پر بیننده ها