مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات آذربایجان شرقی:

ایجاد کارگروه فرهنگی مساجد ارائه سیاست های تشویقی است

خبرگزاری بسیج: مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات در کارگروه تخصصی بسیج مساجد و محلات در حوزه حضرت ابوالفضل(ع) هدف از ایجاد کارگروه های فرهنگی، امنیتی و مساجد و محلات را ارتقای سطح ضوابط و قوانین و مقررات در بسیج، ارائه سیاست های تشویقی و مدل های تعاملی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۷۶۴۹۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محمدعلی نجفی افزود: این جلسات هر ماهه و به ریاست فرماندهان نواحی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امامت تبریز نیز در ادامه گفت: انقلاب اسلامی تداوم بخش و ادامه دهنده مکتب اباعبدالله حسین(ع) می باشد و سپاه هم حافظ انقلاب و دستاورد های انقلاب اسلامی و پاسداران هم پرچمدار و محافظ این انقلاب هستند.

حسن صفدری افزود: هر پاسدار و بسیجی ولایت مدار باید معیار و نقشه راهش قیام حسینی یعنی کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا و الگویش در ولایتمداری عملدار کربلا و حضرت عباس(ع) و در روشنگری و بصیرت افزایی الگویش امام سجاد(ع) باشد تا با ولایت مداری بتواند نقش محوری و اساسی رسالت پاسداری را به نحو احسن انجام دهد

وی در ادامه در مورد لزوم کارگروه های تحصصی بیان کرد: بسیج محلات ستون فقرات سازمان بسیج می باشد و اگر بخواهیم در ماموریت ها موفق تر از هر زمان باشیم باید راهکارهای علمی و عملی و کارشناسی شده را ارائه و تصویب و عملیاتی کنیم تا تعامل اقشار و محلات اجرائی شود.

کارگروه تخصصی فرماندهان حوزه های نواحی 3گانه تبریز در حوزه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه امامت تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار