عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت در ایران گفت: باید به آقای هاشمی برای تربیت چنین فرزندانی مدال داده شود تا دقیقا بدونند که فرزندانشون در خلاف مسیر انقلاب حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۰۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج،اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت در ایران اظهار داشت: هرکسی باید ذات خودش را نشان دهد و فائزه هاشمی هم از بدو ورود به عالم سیاست با همین مسائل انس داشته است.

وی افزود: باید به آقای هاشمی برای تربیت چنین فرزندانی مدال داده شود تا دقیقا بدانند که فرزندانشان در خلاف مسیر انقلاب حرکت می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه هاشمی خودش را عقل کل می‌داند گفت: آقای هاشمی باید نسبت به روند صحبت‌هایشان تامل بیشتری داشته باشند چرا که هاشمی از مردم انتظار دارد که برجام را تشخیص دهند در شرایطی که خودشان و خانواده‌شان مسیر انقلاب را تشخیص نداده‌اند.

کوثری تصریح کرد: اگر هاشمی نسبت به رفتارهای فرزندانش اعلام برائت کند، کار بسیار بزرگ و شایسته‌ای انجام داده است اما انقدری که ما اطلاع داریم ایشان تابع فرزندان و خانواده‌شان هستند و گرفتار تفکر و رفتار اعضای خانواده‌ شده‌اند.

وی درخصوص ورود قوه قضاییه در این زمینه اظهارداشت: وقتی کسی محکوم به جرمی می‌شود و به مرخصی می‌آید، آن هم شخصی که بهائی است که ما به هیچ وجه آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم و شخص دیگری با مجرم نشست و برخاست می‌کند یعنی تقابل با حکم قوه قضاییه.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قوه قضاییه باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد و با فرد خاطی برخورد کند.

منبع: دانا
ارسال نظرات