نگاهی اجمالی به تاریخ کشور نشان می دهد که تغییرات سیاسی می تواند موجب تاخیر و یا تعجیل در روند توسعه ای کشور شود.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۴۰
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه ای که به منظور تعیین برند شهری زنجان تشکیل شده بود از شکل گیری شورایعالی مشورتی برند شهر زنجان خبر داد و گفت: این شورا یک نهاد تخصصی است که با دریافت نظرات مشورتی مدیران و صاحب نظران در حوزه های مختلف استان در قالب فعالیتی پژوهشی، اقدام به تعیین برند شهر زنجان می نماید تا با جهت گیری شهری موجب معرفی ظرفیت های زنجان و رونق اقتصاد و کسب و کار در منطقه شود.

مهندس انصاری در این جلسه که شیوه نامه تشکیل شورای عالی مشورتی برند شهر زنجان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: تِم اصلی برند زنجان می تواند حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در کشور ما اغلب اقدامات وابسته به اشخاص است، یادآور شد: نگاهی اجمالی به تاریخ کشور نشان می دهد که تغییرات سیاسی می تواند موجب تاخیر و یا تعجیل در روند توسعه ای کشور شود ولی اگر افرادی باورمند اقدامی را دنبال نمایند می توانند حتی با وجود تغییرات سیاسی مدیران، فعالیت خود را نهایی سازند.

انصاری با بیان این مطلب که حضور مدیران همسو می تواند تحقق یافته ها را سرعت بخشد، افزود: بهتر است نهادسازی فرایندها در فضایی خارج از اراده مدیریت سیاسی و بصورت اجتماعی پیگیری نماید تا دستخوش تغییرات نشود.

وی از گروه مشاوره و اجرای برند زنجان خواست تم اصلی و نهایی خود را تا اواخر تابستان به اتمام برسانند، سپس درخصوص اجتماعی نمودن آن، اقدامات لازم صورت پذیرد.

گفتنی است، در این جلسه مقرر گردید شورای عالی مشورتی برند زنجان به ریاست استاندار زنجان، نایب رئیسی معاونت عمرانی استاندار، به دبیری اتاق بازرگانی استان و با عضویت جمعی از افراد حقیقی و حقوقی صاحب نظر استان در حوزه های مختلف و با حضور پیمانکاران مشاور و مجری طرح تشکیل جلسه دهد.

در ادامه جلسه، دکتر گیویان نماینده گروه مشاور و مجری پروژه پژوهشی برندسازی، هدف از انتخاب یک برند برای شهرها را روایتی از شهر حول مزیت های مختلف منطقه ای آن دانست و اظهار داشت: ایجاد مشارکت بین ادارات و نهادهای مختلف و دریافت نظرات مشورتی آنها یکی از وظایف اصلی شورای عالی برندسازی است که می تواند در تعیین برند بعنوان سند هویت یک شهر موثر باشد.

ارسال نظرات