دبیر شورای هماهنگی بانک های لرستان گفت: 11794 زوج لرستانی در شرایطی در نوبت دریافت وام ازدواج قرار دارند که متاسفانه یکی از بانک ها از 700 نفر متقاضی خود به یک نفر و یکی دیگر از 1000 نفر متقاضی به 13 نفر وام ازدواج پرداخت کرده اند.
کد خبر: ۸۶۷۶۵۴۵
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴

به گزاش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، مقدم بیرانوند در جلسه توسعه فرودگاه خرم آباد که در استانداری برگزار شد در پاسخ به درخواست استاندار لرستان مبنی بر اختصاص تسهیلات بانکی بدون بهره به زائرین مشهد مقدس برای رونق بخشیدن به پروازهای خرم آباد-مشهد و بالعکس گفت: در هر حال حاضر 11794 زوج لرستانی در شرایطی در نوبت دریافت وام ازدواج قرار دارند و با این پرداخت وام ازدواج از پرداخت تسهیلات به زائرین مشهد مقدس از اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی افزود: حرف ما این است که در شرایط کنونی وام ازدواج باید در اولویت قرار بگیرد و یا پرداخت تسهیلات به زائرین دارای اهمیت است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های لرستان ضمن انتقاد از عملکرد بانک های استان در قبال پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج های جوان گفت: در یکی از بانک ها که 700 نفر متقاضی وام ازدواج در آن ثبت نام کرده اند تنها دو نفر و در بانک دیگری که هزار نفر متقاضی دارد 13 نفر تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند.

مقدم بیرانوند تصریح کرد: معظلی که بانک ها با آن دست به گریبان هستند این است که مردم به جای اینکه پول های خود را به صورت قرض الحسنه در بانک قرار دهند به سپرده گذاری روز شمار روی آورده اند.

ارسال نظرات