با حضور اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی ادارات:
پوستر هفته روابط عمومی و ارتباطات در مراسمی با حضور اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی برخی ادارات در یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۴۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با نخستین روز از هفته روابط عمومی و ارتباطات، مراسم رونمایی از پوستر اختصاصی این هفته برگزار شد.

در این مراسم که با حضور برخی از اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی ادارات یزد برگزار شد، رونمایی از پوستر هفته روابط عمومی و ارتباطات با شعار "روابط عمومی مردم‌مداری و گفتمان‌سازی" انجام شد.

عباس ملازینلی مشاور اطلاع رسانی استاندار یزد در این مراسم با اشاره به اهمیت همسویی و تعامل بیشتر رسانه ها و روابط عمومی ها، اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در یک سال پیش رو، جشنواره روابط عمومی های موثر استان یزد را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در زمینه روابط‌عمومی‌ها و همچنین در زمینه رسانه‌ها و خبرنگاران وجود دارد، نبود تشکلی منسجم و قانونمند در حیطه فعالیتهای آنهاست که به صورت کامل مسئولیت امور آنها را بر عهده داشته باشد.

مشاور اطلاع رسانی استاندار یزد با اشاره به اینکه برای روزهای هفته روابط عمومی اسامی در نظر گرفته شده، اظهار داشت: "روابط عمومی، دولت، ارتقای جایگاه روابط‌عمومی"، روابط‌عمومی، رسانه‌ها، تعامل و همکاری"، "روابط‌عمومی، دانشگاه تولید علم و آموزش حرفه‌ای"، "روابط‌عمومی تشکلها، حمایت صنفی و تخصصی"، "روابط‌عمومی ارتباطات مردمی، گفت‌و‌گو"، "روابط‌عمومی اخلاق، مسئولیت حرفه‌ای"، "روابط‌عمومی تعامل مدیران ارشد سازمانها و مدیران روابط عموی"، اسامی است که برای روزهای این هفته در نظر گرفته شده است.

مجید وفاهی مسئول اطلاعات و اخبار و ارتباط با رسانه‌های اداره کل روابط عمومی استانداری یزد هم در این مراسم اظهار داشت: یکی از کارکردها و رویکردهای اساسی در فرآیند کار روابط‌عمومی‌ها ایجاد تعامل دو سویه و ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌های جمعی اعم از خبرگزاریها، مطبوعات و رسانه ملی است.

وی افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان و بهترین و مناسب‌ترین ابزار برای بیان و نقد عملکرد، اهداف و برنامه‌های مجموعه دولت هستند.

مسئول اطلاعات و اخبار و ارتباط با رسانه‌های اداره کل روابط عمومی استانداری یزد تصریح کرد: رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها مکمل فعالیت همدیگر و در عین حال از یکدیگر تاثیر‌گذار و تاثیرپذیرند.

ارسال نظرات