رئیس هیئت شنای استان زمان آغاز دوره‌های آموزشی شنا را از روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در شهر سرعین عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۷۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، یعقوب کشاورز در حاشیه هماهنگی برنامه‌های کلینیک تخصصی شنا تصریح کرد: اغلب مربیان شنا از درجه سه برخوردارند و لازم است با برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف نسبت به ارتقا درجه مربیان اقدام کرد.

وی افزود: به همین منظور برگزاری کلینیک تخصصی شنا به میزبانی استان اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود و قرار است به مدت سه روز از ۳۱ اردیبهشت‌ماه تا دو خردادماه دوره‌های آموزشی ویژه مربیان برتر شنای کشور برگزار شود.

رئیس هیئت شنای استان با تأکید به اینکه این دوره‌ها قبلاً برای جوانان برگزار می‌شد و اردبیل میزبان اولین دوره نوجوانان است، اضافه کرد: این برنامه با هماهنگی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

کشاورز با تأکید به اینکه با حضور نایب‌رئیس فدراسیون شنا و سر مربی تیم ملی شنا مربیان درجه‌یک و دو و سه به مدت سه روز آموزش خواهند دید، تصریح کرد: هر استان می‌تواند دو نفر شرکت‌کننده معرفی کند.

وی با اشاره به شرکت دادن مربیان شنای استان در این دوره از آغاز ثبت‌نام مربیان از فردا یکشنبه خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود این دوره با حضور حداقل ۴۰ نفر از مربیان شنای کشور برگزار شود.

رئیس هیئت شنای استان زمان آغاز دوره‌ها را از هشت صبح روز جمعه ۳۱ اردیبهشت‌ماه در شهر سرعین عنوان و اضافه کرد: دوره‌های آموزشی به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات