نشست روشنگري و بصيرت حوزه اي در گرمي برگزار شد

سرهنگ نوري؛ فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي گفت: قرآن و امام زمان (عج) مختص مردم ایران نیست و برای حفظ آن ها درهر نقطه ای که نیاز باشد، از جان خود خواهیم گذشت.
کد خبر: ۸۶۷۶۶۸۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گرمي در نشست روشنگری و بصیرت گردان حوزه مقاومت بسیج بيت المقدس كه در مسجد غريبان ايني سفلي برگزار شده بود گفت: تا آخرین قطره خونمان از اسلام و قرآن در هر نقطه از جهان دفاع خواهیم کرد.

سرهنگ نوري با بیان اینکه هر کسی با قرآن پیمان ببندد نباید فریب دشمنان را بخورد، افزود: قرآن و امام زمان (عج) مختص مردم ایران نیست و برای حفظ آن ها در هر نقطه ای که نیاز باشد، از جان خود خواهیم گذشت.

وي با بیان اینکه وجود قرآن و ماهواره در یک خانه با هم منافات دارد، یادآوری کرد: در هر جایی که قرآن باشد، وجود ماهواره منتفی است.

وي افزود: برنامه های ماهواره، اعضای صمیمی خانواده ها را به یکدیگر خائن می کند و عزت و شرف انسان را به خطر می اندازد و موجب تغییر هویت افراد و بیرون رفتن روح قرآن از خانه ها می شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گرمي گفت: دشمنان اسلام با سرمایه گذاری در بخش ماهواره تلاش دارند با تولید برنامه های مختلف ضد فرهنگی، جوامع اسلامی بخصوص ایران را از راه اصلی خود منحرف کنند.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دستاوردهای با ارزش انقلاب اسلامی حاصل خون پاک شهدای گرانقدر است و امروز همه ما وظیفه داریم در راه حفظ اقتدار ملی و دستاوردهای شهدای گرانقدر بکوشیم و یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم

فرمانده سپاه گرمي با بیان چکیده ای از وصیت نامه شهدای گرمي، یاد انان را گرامی داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار