خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: آئین تجلیل از حسین نجفی(قهرمان تبریزی المپیک ورزش های رزمی 2016 روسیه) با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان تبریزی در کانون بسیج جوانان این کلانشهر، برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۷۰۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، معاون عملیات سپاه عاشورا در سخنانی با اشاره به مباحث نظری اندیشمند غربی(فوکویاما)، دو بال سرخ شهادت و سبز مهدویت را موجب اوج گیری شیعه عنوان و بیان کرد: وظیفه ما به عنوان منتظران ظهور، زمینه سازی برای ظهور است.

احمد قبایی با توجه به اسلام لائیک ترکیه و اسلام رادیکال عربستان، اظهار داشت: امروز جنگ؛ جنگ عقیده است و دشمنان تلاش دارند تا با نام اسلام به اسلام ضربه بزنند، کار یکه در سوریه و دیگر کشورهای اسلامی دنبال می کنند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهدای مدال طلای جهانی حسین نجفی به پدر شهید مدافع حرم(شهید صادق عدالت اکبری)، این کار را نشان از عزت وی دانست و افزود: ما باید در خدمت خانواده شهدا باشیم تا کمترین دین خود را به شهدا ادا کنیم.

جانشین سپاه ولایت تبریز نیز در سخنانی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است، افتخار آفرینی بسیجیانی همچون حسین نجفی را نمود و میوه این شجره خواند و گفت: افرادی همچون نجفی، مدرسه عشق و جانفشانی بسیج را با افتخارآفرینی در سطح ملی و بین المللی ترسیم کردند.

سیدرضا پورزینال با قدردانی از رزمندگان جبهه مقاومت، اذعان کرد: رزمندگان این جبهه، هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور، خاکریز کشورمان را تشکیل دادند تا با فدای آسایش خود، امنیت کشورمان را فراهم کنند.


وی دفاع از حریم اهل بیت(ع) را افتخار بزرگی عنوان و اظهار امیدواری کرد: بنابه وعده الهی، پیروزی با جبهه حق خواهد بود.

در پایان این آئین از حسین نجفی، قهرمان المپیک ورزش های رزمی 2016 روسیه که مدال طلای خود را به پدر شهید مدافع حرم(شهید صادق عدالت اکبری) اهدا کرده بود، از سوی نهادهای مختلف تجلیل شد.


حسین نجفی متولد 1368 تبریز است که تا کنون علاوه بر مدال طلای مسابقات جهانی روسیه، مدال طلای مسابقات کاپ آزاد اروپا در رشته کیک بوکسینک و MMA در کشور گرجستان(2014)، مدال طلای مسابقات انتخابی تیم ملی کونگ فو آزاد و بهترین مبارز مسابقات(2007)، قهرمان مسابقات کمربند طلایی بهترین بهترین های ایران(2014)، قهرمانی چندین دوره مسابقات کمربند طلایی کیک بوکسینک(2011،2012،2013)، نایب قهرمان مسابقات تورنمت بین المللی کیک بوکسینک(2010 و 2009) و چندین عنوان دیگر را در کارنامه ورزشی خود دارد.

نجفی در حال حاضر سرمربی تیم کیک بوکسینک جوانان و رئیس کمیته قهرمانان هیات های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها