خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: ارائه خدمات برای توانمندی مددجویان در حوزه‌های آموزشی، تحصیلی، اقتصادی، فرهنگی، دینی، سلامت و حرفه‌آموزی از برنامه‌های مهم و لازم در حوزه توانمندسازی مددجویان است.
کد خبر: ۸۶۷۶۷۲۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سعید صادقی در جلسه هم‌اندیشی در حوزه امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ابراز کرد: هدف از برگزاری این جلسه، هم‌آموزی و بازآموزی دستورالعمل‌ها، تبیین سیاست‌ها و استراتژی‌های سال 95 و همچنین بررسی مجدد شرح وظایف کارشناسان امور اجتماعی و روسای شهرستان‌ها به عنوان ناظران بر امور شهرستان‌هاست.
وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم در حوزه توانمندسازی مددجویان شامل ارائه خدمات برای توانمندی مددجویان در حوزه‌های آموزشی، تحصیلی، اقتصادی، فرهنگی، دینی، سلامت و حرفه‌آموزی است.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با تاکید به نظارت مستمر بر مراکز بهزیستی، خاطرنشان کرد: روسا و کارشناسان بهزیستی شهرستان‌ها باید در خصوص کنترل اصول ایمنی، بهداشتی و اداری در مراکز غیردولتی به صورت دوره‌ای بازدید داشته باشند.
صادقی با اشاره بر لزوم حُسن خلق و حفظ کرامت کارکنان و مددجویان، اظهار کرد: در سالی که از سوی رهبر فرزانه به عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" معرفی شده است، نظارت مطلوب و نیز افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات، مستلزم عزم جدی همه کارکنان در سطح استان است.
همچنین مرضیه فرشاد ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب همه روسا و کارشناسان امور اجتماعی بهزیستی شهرستان‌ها در سال 94، به بررسی و آسیب‌شناسی نقایص عملکردی سال گذشته پرداخت.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با بیان تبیین استراتژی‌ها و برنامه‌های سال جاری، خواستار تلاش و جدیت در راستای اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها شد.
گفتنی است؛ در پایان جلسه، کارشناسان و روسای شهرستان‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کرده و مسئولان حاضر در این خصوص راهنمایی‌هایی را ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها