حجت الاسلام سرافراز:

قطع رشته وابستگی در گرو استفاده از توانمندی های داخلی است

محفل انس و مودت بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۶۹۱۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار، محفل انس و مودت بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه خانواده های این عزیزان در مجتمع کوثر سامان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک اعیاد شعبانیه در این همایش، گفت: بازنشستگان وابستگان سپاه هستند و انتقال تجربیات گرانسنگ این عزیزان به نسل جوان می تواند راهگشای بسیار خوبی برای نسل جوان در این نهاد انقلابی باشد.

وی، با بیان اینکه برگزاری اردوهای خانوادگی و همایش های انس و مودت با هدف افزایش صمیمیت بین کارکنان و تجدید دیدار همرزمان قدیمی برگزار می شود، تأکید کرد: خدمات ارزنده و شایسته وابستگان سپاه هیچگاه از ذهن مسئولان و مردم پاک نمی شود.

این مقام مسئول، با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری بعنوان؛ اقتصاد ملی، اقدام و علم، گفت: خانواده های محترم پاسداران و بسیجیان با نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالا و خدمات ایرانی در جامعه می توانند به تحقق این شعار مهم و راهبردی در کشور کمک شایانی کنند.

حجت الاسلام سرافراز، رونق اقتصادی کشور را در گرو افزایش و بهبود تولیدات ملی دانست و تأکید کرد: عبور از تحریم و رکود با اتکا به توانمندی های داخلی کشور محقق می شود.

وی، ظرفیت عظیم سپاه و بسیج در کشور را یادآور شد و گفت: استفاده از توانمندی های داخلی نیازمند برنامه ریزی دقیق مسئولان است تا بتوانیم با تکیه به داشته های خودمان رشته های وابستگی به بیگانگان را قطع کنیم.

گفتنی است: سردار علی محمد اکبری، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با تبریک اعیاد شعبانیه به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان استان در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن در مأموریت های گوناگون پرداخت.

وی، تقویت جبهه مقاومت در منطقه را ضروری دانست و گفت: امنیت منطقه و کشورهای غرب آسیا بعهده مردم این منطقه است و حضور بیگانگان در غرب آسیا و حمایت آنها از گروه های تکفیری به بحرانها دامن می زند.

سردار اکبری، حضور مستشاری سپاه در سوریه را نشان دهنده توانمندی این نهاد انقلابی دانست که کوله باری از تجارب را در گنجینه ارزشمندی ذخیره کرده و در هر زمانی به یاری مظلومان می شتابد.

گفتنی است: جمعی از بازنشستگان نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری از مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به خاطر برگزاری چنین محفلی، تقدیر کردند.

ارسال نظرات