مسئول سازندگی بسیج دانشجویی مازندران از برگزاری دوره آموزشی رسم هجرت ویژه گروه‌های جهادی دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۷۰۳۴
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳


خبرگزاری بسیج مازندران، محسن آهنگری در گفت‌و‌گو با نگاه آزاد، گفت: اولین دوره آموزشی اردوهای جهادی و اقتصاد مقاومتی در سال جدید با حضور ۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان مازندران در شهرهای چالوس و ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره ۲۰ اردیبهشت ماه جاری برگزار خواهد شد، افزود: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی آشنایی جهادگران دانشجو با فرهنگ جهاد و تببین دغدغه‌های مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان مازندران تصریح کرد: این دوره ویژه مسئولان گروه های جهادی دانشجویی استان مازندران است و برای تبیین برنامه های جهادی در تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعزام ۳۶۰۰ دانشجویی جهادگر به مناطق محروم استان در تابستان ۹۵ گفت: هدف گروههای جهادی محرومیت زدایی، ارتباط با مردم مناطق محروم و آشنایی با درد و رنج آنها، تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی به عنوان یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آهنگری با اشاره به اهداف برگزاری اردوهای جهادی، ادامه داد: تربیت دانشجویان براساس ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی و آگاه به درد و رنج محرومان از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

وی افزود: این اردوها برنامه های خود را در قالب های آموزشی، فرهنگی، عمرانی، درمانی و بهداشتی در مناطق محروم استان مازندران دنبال می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها